Relacja z Shop.org 2014

Sierpniowy wgląd – Wzrosty konwersji, przeciętnej wartości transakcji oraz ilości sprzedaży przypadającej na klienta.
13 października 2014
Wpływ kolorów na wybory klientów
23 października 2014

Relacja z Shop.org 2014
Od 29 września do 1 października trwało coroczne spotkanie stworzone z myślą o ponad pięciu tysiącach profesjonalnych sprzedawców wirtualnych oraz wielokanałowych. RetailNext, jako lidera w dziedzinie dostawców rozwiązań sprzedażowych na rynku detalicznym również nie mogło tam zabraknąć.

Na swoim stanowisku RetailNext zaprezentowało najnowsze platformy oraz wersje demonstracyjne produktów, które zapewniają szeroką gamę wielokanałowych produktów potrzebnych nowoczesnym sprzedawcom. Nowa, rozbudowana platforma oraz jej aplikacja (z ang. API – application programming interface) zawiera w sobie najszerszy dostępny zestaw wielorakich strumieni danych, które pomagają sprzedawcom nie tylko w poprawianiu osiągnięć sklepów, ale także wpływają na pozytywne doświadczanie sklepu przez klienta, które z kolei jest kluczowym elementem składowym budowania długoterminowej relacji na linii sprzedawca – kupujący. To w efekcie często owocuje pozyskaniem lojalnego klienta.

Wielozadaniowe aplikacje są nie tylko najświeższym i najbardziej pożądanym produktem na tegorocznych targach, ale także przewiduje się, że ich rozwój będzie stanowił o rewolucji w handlu przez najbliższe lata. Wiedza o kliencie oraz procesie podejmowania przez niego decyzji pozwala na stworzenie kompletnego i zarazem pożądanego wrażenia, jakie pozostanie w pamięci kupującego i aby to osiągnąć potrzebna jest mieszanka wielu różnych kanałów docierania do klienta – zarówno kontakt bezpośredni jak i wirtualny oraz bogactwo informacji o firmie.

Program spotkania obejmowało wystąpienie George’a Shawa, który jest kierownikiem ds. badań i rozwoju w firmie RetailNext. Wystąpił on w panelu dyskusyjnym Exhibitor Big !deas i w trzydziestominutowym wystąpieniu opowiedział o zmianach wprowadzanych w sklepach za pomocą technologii.

Dla tych, którzy nie mogli pojawić się na tegorocznej edycji shop.org serdecznie polecamy pojawienie się na przyszłorocznej edycji. Dla nowoczesnych sprzedawców jest to wydarzenie, którego nie można przegapić.