Raport ze światowego Big Show

Sprzedaż tradycyjna vs. sprzedaż internetowa
3 lutego 2015
Przeciętny konsument luksusowych produktów może Cię zaskoczyć
17 lutego 2015

Raport ze światowego Big Show
W zeszłym miesiącu odbyły się największe targi w świecie sprzedaży, na których zaprezentowani zostali nowi partnerzy RetailNext oraz najnowsze produkty. Coroczne wydarzenie odbyło się w okresie poświątecznym, kiedy przedsiębiorcy szykując się na nowy rok szukają rozwiązań, które pomogą im rozwinąć działalność i zyskać nowych klientów. RetailNext miało okazję pokazać się na największym w swojej historii wystąpieniu, które odbiło się bardzo pozytywnym echem. Platforma RetailNext staje się coraz bardziej popularna i coraz rzadziej było słychać pytania o to, czym jest. Padło natomiast bardzo wiele pytań na temat tego jak można wykorzystać platformę, aby poprawić wyniki firmy.

Nowe możliwości
RetailNext po raz pierwszy zaprezentował system prognozujący, który ma w zamyśle pozwalać na przeprowadzanie symulacji przewidującej m.in. skuteczność zabiegów marketingowych czy rentowność nowej witryny. Wszystko to przy minimalnych nakładach finansowych. Działanie systemu jest bardzo proste – poszukuje on powielających się zachowań klientów, jednocześnie korzystając z wcześniej zapisanych w bazie danych dotyczących konwersji, ruchu czy pogody, tworząc w ten sposób przewidywany skutek danego zabiegu. System jest obecnie w fazie prób, lecz idea spotkała się z dużym zainteresowaniem na targach, dlatego też RetailNext planuje wypuścić swój najnowszy produkt jeszcze w tym roku.

Rozwój platformy
Platforma RetailNext stała się niejako standardem w świecie handlu i sprzedaży. Scentralizowany system obserwacji rozwoju biznesu na przestrzeni lat w oparciu o gromadzone dane stał się narzędziem, które w Stanach Zjednoczonych stało się cennym źródłem informacji o usługodawcach i ich klientach. Poza funkcjami, które w platformie RetailNext były dobrze znane, pojawiła się opcja komunikacji z personelem. Aplikacja dostępna jest w polskiej wersji językowej.

Stanowiska partnerskie
RetailNext na targach zaprezentowało także swoich nowych partnerów – AT&T, Cisco oraz Tyco, które jest nie tylko partnerem, ale także sponsorem RetailNext. Tego typu współprace nie tylko umacniają w przekonaniu, że platforma ma ogromny potencjał, ale także znacząco poszerza sieć klientów oraz pozwala odkrywać nowe rozwiązania.

Patrząc w przyszłość
Platforma RetailNext, jako nowy produkt na rynku ma przed sobą tylko ścieżkę rozwoju i doskonalenia. Już teraz jest to wiodący system w dziedzinie Big Data, który dzięki swojej innowacyjności zwiększa osiągnięcia wielkich firm na całym świecie. Biorąc pod uwagę plany twórców platformy, można śmiało stwierdzić, że RetailNext nie tylko potrafi wyeliminować wszelkie nierentowne rozwiązania, które stosowano w przeszłości, ale także będzie potrafiła sprawić by biznes wychodził oczekiwaniom klientów naprzeciw, zanim takowe się pojawią.