Podróż w świat zakupów z osobistym concierge

Starsze pokolenia w świecie nowoczesnej sprzedaży
13 listopada 2015
Zaangażuj 100% klientów korzystających z urządzeń mobilnych bez użycia aplikacji!
1 grudnia 2015

Współczesnego konsumenta charakteryzuje bycie w ciągłym ruchu oraz multiwymiarowość życia. Tego samego oczekuje od swoich usługodawców. Wielokanałowość dostarczanych usług staje się bardzo szybko standardem wymaganym przez klienta

W erze smartphonów, tabletów oraz aplikacji mobilnych, podział klientów na tylko „fizycznych” i „on-line” przestaje być zauważalny. Ludzie przyzwyczaili się do wygody, dużego wyboru, trafnie spersonalizowanych ofert, dostosowania się do ich trybu życia, szybkiej oraz komfortowej obsługi, z czego na pewno nie zrezygnują.
Wywiera to silny wpływ na dostawców produktów oraz usług, przez co są oni coraz bardziej zobligowani do poszukiwania nowych technologii mobile marketingu. Cel główny to zaangażować odbiorcę przekazem, a następnie wzbudzić w nim pozytywne doświadczenia, poprzez stworzenie spójnej i płynnej ścieżki klienta.

Jak powinna ona wyglądać? Na to pytanie nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Każdy klient jest inny i każdy chce być traktowany indywidualnie, zgodnie z jego wymaganiami, upodobaniami, charakterem, trybem życia. Wymagania dzisiejszego klienta są bardzo wysokie i z dnia na dzień rosną. Aby im sprostać niezbędne jest użycie rozwiązań omnichannel marketingu.

Wykorzystując takie kanały jak mobilne strony internetowe, aplikacje mobilne, strefy Wi-Fi, dane lokalizacji, beacony i digital signage możemy sprawić, iż klient doświadczy niezwykłej podróży w świat zakupów, po której oprowadzi go osobisty concierge. Reprezentowana przez nas marka zyska prestiż w oczach klienta i wzbudzi w nim zaufanie, sprawiając tym samym, że będzie korzystał z proponowanych mu usług chętniej i częściej.
Zapoznajcie się z filmikiem naszego Partnera firmy Qmatic, który pokazuje jak może wyglądać spójna i płynna podróż klienta do świata zakupów.

https://youtu.be/CJPhmKbA8l8