Orchestra 6 – skok w podróż klienta

Zwiększenie sprzedaży w okresie świątecznym
15 grudnia 2015
Orchestra Case Study: Sieć Elkjøp
29 grudnia 2015

Czym jest Qmatic Orchestra? To scentralizowana platforma zarządzania podróżą klienta (Customer Journey Management) przeznaczona dla dużych przedsiębiorstw, posiadających wiele oddziałów, znajdujących się w różnych lokalizacjach. Umożliwia firmom w prosty sposób zarządzać oraz utrzymywać jakość obsługi na najwyższym poziomie w całym przedsiębiorstwie.

Innowacyjne rozwiązanie, jakim jest Orchestra obejmuje urządzenia, oprogramowanie oraz narzędzia analityczne do integracji wielu oddziałów, bez względu na ich rozmiar, wielkość sieci, czy złożoność organizacji.
Jest to jedyna platforma CJM mogąca pomieścić nawet najbardziej skomplikowany zestaw reguł i procesów biznesowych, zapewniając jednocześnie integrację z istniejącymi systemami.
Przed kilkoma dniami światło dzienne ujrzała już szósta wersja znanej na całym świecie platformy Qmatic Qrchestra. Została ona zaprojektowana, aby konsekwentnie zapewniać najwyższą wydajność w branży. Posiada budowę modułową, jest skalowalna oraz wspiera użytkowników pod względem zastosowań technologicznych oraz wymagań organizacyjnych.

Mobile Framework
Struktura dostosowana do urządzeń mobilnych pozwala klientom oraz dostawcom usług dokonywać wspólnych interakcji. Orchestra wykorzystuje do tego wiele kanałów kontaktu z klientem, zarówno online jak i podczas jego wizyty na miejscu. Wyjaśnia poszczególne kroki procesu i niezbędne zasoby całej podróży klienta.

Mobile Workforce Application
Orchestra 6 oferuje również wspaniałe narzędzie do zarządzania personelem po to, by zapewnić najwyższą jakość obsługi. Pracownicy mogą otrzymywać powiadomienia, zarządzać kolejkami i usługami, być w stałym kontakcie z klientami, dostosować sposób obsługi w oparciu o profile klientów.

Appointment Management
System rezerwacji wizyt, system kolejkowy oraz system informujący o przybyciu na wizytę są ze sobą ściśle powiązane. Pozwala to w łatwy sposób dostosować liczbę pracowników potrzebnych do obsługi klientów tak, aby ich podróż przebiegała płynnie, a jakość obsługi w ich ocenie jak najwyższa.

Business Intelligence & Journey Insights
Internetowa analityka biznesowa Orchestra 6 posiada konfigurowalny moduł gromadzenia danych, kompleksowej analizy oraz przyjazny interfejs użytkownika. Cechy te zostały zintegrowane, aby uprościć proces uzyskiwania odpowiedzi na strategiczne pytania oraz informowania personelu na bieżąco.

Digital Signage
Orchestra Digital Signage to scentralizowane zarządzanie marketingiem kontekstowym na wszystkich elektronicznych wyświetlaczach we wszystkich oddziałach. Wyświetlane komunikaty są dostosowane do odpowiadającym im profili klientów, dzięki czemu mają optymalny wpływ na ich działanie.

Customer Feedback

Aplikacje typu „one-touch” do badania satysfakcji klientów to doskonałe narzędzie informujące usługodawcę w czasie rzeczywistym o jakości obsługi. Dzięki tym danym, poprzez stały kontakt z personelem, możemy poprawiać jakość obsługi i budować pozytywne relacje z klientem.

Leading-edge Enterprise IT Standards
Orchestra 6 opracowana została według najbardziej aktualnych i wiodących standardów IT, aby sprostać Twoim oczekiwaniom teraz i w przyszłości.