Jak trafić do klienta poprzez technologie mobilne

Technologie mobilne w sektorze retail
4 lutego 2016
Lojalni klienci są wspaniali, ale „Adwokaci Marki” są jeszcze lepsi
25 lutego 2016

W poprzednim wpisie przedstawiłem Wam swoje osobiste spostrzeżenia oraz doświadczenia jako konsumenta. Nie wiem na ile pokrywają się one z Waszymi nawykami zakupowymi, ale uważam, że sprzedawcy czy dostawcy usług w dzisiejszych czasach powinni dostosować się do każdego klienta. W końcu powinno zależeć im na każdym z nich.
Jak sami zapewne zauważyliście sklepy, marki, firmy, producenci itd. komunikują się z nami na wiele różnych sposobów, zachęcając do skorzystania z ich produktów oraz usług. Jesteśmy otoczeni reklamami – w telewizji, radio, prasie, internecie, mediach społecznościowych. Otrzymujemy też indywidualne, promocyjne oferty poprzez SMSy, maile czy aplikacje mobilne.

Dla nas, jako konsumentów, kanał, przez który trafiają do nas oferty nie jest istotny. Ważne, aby oferowane nam produkty i usługi były dla nas atrakcyjne oraz celnie dobrane. Dlatego też narzędzia marketingu oraz sprzedaży są nieustannie rozwijane i pochłaniają ogromną część budżetów. Jednak koszty są uzasadnione, bowiem przekładają się na rzeczywiste korzyści. Do takich rewolucyjnych narzędzi należy bez wątpienia Mobile Engage, który wszystkie kanały kontaktu z klientem łączy w jedno medium.

Dzięki Mobile Engage nasz telefon stanie się podczas zakupów naszym osobistym concierge, z którym świat zakupów stanie się łatwy, prosty i jeszcze bardziej przyjemny.