Mobile Engagement: korzyści płynące z udanej strategii

Wpływ Twojej marki na klientów: Podsumowanie
30 marca 2016
Trzy kluczowe cechy dla osiągnięcia sukcesu we wdrożeniu aplikacji mobilnej
28 kwietnia 2016

„90% klientów sprawdza swój telefon do godziny od przebudzenia oraz blisko 40% sprawdza swoje urządzenie mobilne 50 razy w ciągu dnia lub częściej”

Obecnie handel detaliczny opiera się na zrozumieniu klientów oraz dostarczeniu im dopasowanego produktu, zgodnego z ich oczekiwaniami. Skoncentrowanie na potrzeby klienta oraz wykorzystanie mobilnych technologii są ze sobą ściśle powiązane. Klienci noszą ze sobą swoje urządzenia mobilne wszędzie, używając ich do różnorodnych aktywności. Detaliści mają okazję do większego wglądu w informacje o klientach, np. o aktualnym pobycie, czynnościach jakie wykonują czy intencjach zakupowych.
Według ankiety przeprowadzonej przez Deloitte w 2014 roku odkryto, że 90% klientów sprawdza swój telefon do godziny od przebudzenia oraz blisko 40% sprawdza swoje urządzenie mobilne 50 razy w ciągu dnia lub częściej.
Wykorzystanie tego faktu do zbudowania solidnego kontaktu z klientami otwiera przed detalistami nowe możliwości. Mobile Engage posiada różnorodne korzyści:

  • Zwiększenie konwersji klientów o 43%
  • Zwiększenie trafficu klientów o 41%
  • Zwiększenie świadomości marki o 35%
  • Zwiększenie lojalności klienta o 33%