Marketing mobilny dla detalistów [Infografika]

Badanie satysfakcji klientów: Wyniki ankiety
22 czerwca 2016
Happy Or Not: HR Expo
5 października 2016

W strategii marketingu mobilnego wysyłka SMS-ów do klientów jest pomijana nie bez powodu. Z tego względu, że łatwiej jest prowadzić komunikację z klientami poprzez social media, maile czy aplikacje mobilne niż dotrzeć do nich za pośrednictwem wiadomości SMS.
Jednakże SMS umożliwia bezpośrednią komunikację z klientem. Użyty w odpowiedni sposób, pozwala dostarczyć klientom, będącym w ruchu, zwięzłych i aktualnych informacji w danej chwili.

Zalety wykorzystania strategii marketingu SMS:
• 97% wiadomości SMS jest otwieranych (w porównaniu do 20% maili)
• 75% ludzi woli otrzymywać oferty poprzez SMS
• 67% wiadomości tekstowych jest wysyłanych dziennie przez wszystkich Millenialsów

Poniższa infografika od firmy Triumpia dostarcza marketingowcom wszelkich niezbędnych informacji, by rozwijać i przeprowadzać kampanie SMS. Podsumowując, dotrzyj do klientów i opracuj skuteczną strategię mobile engage opierającą się na wysyłce SMS-ów .