HappyOrNot: Powiadomienia w czasie rzeczywistym

Happy Or Not: HR Expo
5 października 2016
iFlow – Partner HappyOrNot® – w gronie wystawców podczas Kongresu Kadry
27 października 2016

HappyOrNot® informuje w czasie rzeczywistym o spadku poziomu zadowolenia klientów
Nowy serwis alarmowania Real Time Alerts udostępniony przez HappyOrNot zminimalizuje czas reakcji, w jakim firmy będą w stanie reagować na spadek poziomu zadowolenia klientów.

http://iflow.searchmenot.com/wp-content/uploads/2018/08/Alerts_generic_PL.jpg

HappyOrNot uruchomiło usługę automatycznych powiadomień o gwałtownym spadku poziomu zadowolenia klientów, działającą w czasie rzeczywistym. Światowy lider w dziedzinie rozwiązań służących do analizy poziomu satysfakcji klientów i zaangażowania personelu, stworzył nową funkcję w oparciu o potrzeby firm korzystających z platformy HappyOrNot. Nowa funkcjonalność Real Time Alerts pozwoli reagować natychmiast, gdy poziom satysfakcji ankietowanych spadnie do wartości krytycznych. Szybkie wprowadzenie odpowiednich zmian zabezpieczy twoją markę przed ewentualną utratą dobrego wizerunku i odejściem klientów.

“ Przedsiębiorstwa oszczędzają czas, pieniądze oraz dobre imię swojej marki, ustalając przyczynę problemów i wprowadzając niezbędne zmiany tak szybko jak tylko to możliwe” – mówi Heikki Väänänen, CEO oraz współzałożyciel HappyOrNot. “ Firmy korzystające z systemów HappyOrNot®, dzięki automatycznemu serwisowi powiadomień zyskują większą kontrolę nad utrzymaniem wysokiego poziomu obsługi klienta.”

Funkcja Real Time Alerts wysyła powiadomienia e-mail do osób odpowiedzialnych za jakość obsługi klienta, gdy odsetek niezadowolonych klientów wzrasta powyżej zadanej wartości. Dzięki temu narzędziu kierownictwo i personel jest w stanie szybko eliminować przyczynę niezadowolenia klientów utrzymując tym samym wysoki poziom jakości obsługi.

Graniczną wartość poziomu niezadowolenia klientów definiujemy na podstawie dwóch parametrów. Pierwszy z nich to procentowa wartość negatywnych opinii udzielonych przez klientów, drugi definiuje przedział czasowy, w którym chcemy otrzymywać powiadomienia.

Otrzymywanie natychmiastowych powiadomień o spadku poziomu zadowolenia klienta ma kluczowe znaczenie dla skuteczności działań na rzecz poprawy doświadczenia klienta:

• Przyśpiesza czas reakcji na spadek satysfakcji klienta
• Minimalizuje czas niezadowolenia klientów
• Utrzymuje wysoki poziom jakości obsługi
• Wspiera wydajne zarządzanie zasobami firmy

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o powiadomieniach Real Time Alerts oraz całej platformie badania poziomu satysfakcji klientów i zaangażowania pracowników HappyOrNot®.