Go mobile or Go home

Automatyzacja a indywidualne doświadczenie klienta
19 września 2017
Wprowadzenie do analiz in-store
6 października 2017

Niedawno pisaliśmy o potrzebie harmonizacji doświadczeń zakupowych klientów. Wynika ona m.in. z coraz częstszych przypadków poszukiwania przez klientów podczas zakupów w sklepie stacjonarnym tych samych produktów online. Trend ten powstał w wyniku postępującego w szalonym tempie rozwoju technologii mobilnych, które tak naprawdę stały się drzwiami wejściowymi do świata zakupów.

Co to oznacza dla detalistów?

Przede wszystkim muszą zrozumieć, że technologie mobilne nie są wrogiem dla ich biznesu. Muszą również nauczyć się jak korzystać z rozwiązań mobilnych, by efektywnie docierać do klientów różnymi kanałami. Według raportu firmy comScore, przeprowadzonego wśród mieszkańców Stanów Zjednoczonych, ponad 70% czasu spędzonego w cyfrowym świecie obywa się za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Zachęcamy do zapoznania się z poniższą infografiką, opracowaną przez RetailNext, która obrazuje jak niezwykle ważne dla branży retail są technologie mobilne.