Black Friday 2017 – wskazówki dla detalistów i kupujących

Optymalizacja podróży klienta – webinar
10 listopada 2017
Oto dlaczego e-mail marketing powinien dostać drugą szansę – cz.1
1 grudnia 2017

Z pewnością każdy z nas spotkał się w życiu z określeniem Black Friday. W Polsce jeszcze kilka lat temu słowa te były kojarzone z obrazami w kanałach telewizyjnych, pokazującymi jak tłumy ludzi w Stanach Zjednoczonych dosłownie biją się w sklepach o telewizory, laptopy, wieże stereo i cały inny sprzęt rtv i agd. Powodem tych walk jest nic innego jak możliwość zakupu w tym jednym dniu towarów w bardzo atrakcyjnych cenach obniżonych nawet do kilkudziesięciu procent. Dzień ten otrzymał nazwę Black Friday i co roku obchodzony jest w ostatni piątek listopada, symbolizując rozpoczęcie sezonu zakupów przedświątecznych.

W Polsce to zakupowe święto nie jest tak popularne jak za oceanem, ale z roku na rok przybiera coraz większą skalę. Dzieje się tak, ponieważ Black Friday przynosi korzyści wszystkim. Detaliści generują rekordowe sprzedaże, a kupujący mają okazję nabyć produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Dlatego i jedni, i drudzy powinni na ten dzień odpowiednio się przygotować. W tym roku Czarny Piątek przypada na dzień 24 listopada, więc czasu jest niewiele.

W przygotowaniach przyda się bardzo ciekawa infografika przygotowana przez Market Inspector, którą prezentujemy poniżej. Stosując się do przedstawionych w infografice wskazówek na pewno dobrze wykorzystasz ten dzień, bez względu, po której stronie drzwi sklepowych się znajdujesz.