Trendy 2018: Customer Experience priorytetem dla firm

Najważniejsze trendy e-commerce 2018
5 stycznia 2018
Jak zmniejszyć liczbę porzuceń koszyka
26 stycznia 2018

Nowy roku zawsze niesie za sobą pytania, jaki on będzie i czego możemy spodziewać w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. W poprzednim wpisie przedstawiliśmy Wam listę trendów na rok 2018 w e-commerce. Tym razem chcemy podzielić się z Wami przewidywaniami odnośnie kierunku rozwoju dziedziny customer experience.

Oczekiwania klientów zmieniają się równie szybko jak postęp technologiczny, dlatego poprawa jakości obsługi klienta stała się stałym celem większości firm. Według badania przeprowadzonego przez Harvard Business Review, 86% liderów biznesu zgadza się, że doświadczenie klienta ma kluczowe znaczenie dla sukcesu.

Mary Shulzhenko z Provide Support przygotowała w formie przejrzystej infografiki listę dziesięciu najważniejszych trendów dotyczących customer experience w 2018 roku. Znajdziecie ją poniżej. Zachęcamy do komentowania i dzielenia się własnymi opiniami na temat znaczenia CX w biznesie.