Najbardziej zaawansowane rozwiązania analityczne in-store

inputs-and-outputs2

Analiza in-store jest zbiorem współpracujących systemów, które organizują, analizują i wizualizują ogromne ilości różnorodnych danych

Technologia RetailNext działa poprzez serię kroków

RetailNext integruje się z największą liczbą fizycznych i cyfrowych źródeł danych wewnątrz i wokół sklepu. Nasza technologia wykorzystuje istniejącą infrastrukturę (np. kamery IP i analogowe lub infrastrukturę WLAN większych dostawców) do łatwej i szybkiej instalacji plug-and-play. Produkty RetailNext są łatwe w użyciu i co najważniejsze są opłacalne.

Źródła danych:

  • Kamery video
  • Systemy POS
  • Urządzenia mobilne, Wi-Fi i Bluetooth
  • Urządzenia mobilne korzystające z Wi-Fi
  • Systemy zarządzania zasobami pracowniczymi
  • Systemy harmonogramu pracy personelu
  • Kalendarze akcji promocyjnych
  • Prognozy pogody
  • Aplikacje API innych producentów

Silnik platformy RetailNext przeznaczony jest do organizowania, analizowania i wizualizacji ogromnej ilości różnorodnych danych. Oprogramowanie gromadzi informacje ze wszystkich sklepów w jednym miejscu, w chmurze lub w Twojej infrastrukturze, zapewniając jednolity i natychmiastowy monitoring sklepów i aktywności klientów w czasie rzeczywistym, w całej sieci.

Analizy RetailNext to:

  • Integracja danych z lokalizacji na całym świecie
  • Skalowalność do dowolnej wielkości sieci sklepów
  • Gwarancja krytycznej przepustowości
  • Dostęp w czasie rzeczywistym do danych
  • Aktywny monitoring źródeł wejścia
  • Bezpieczeństwo, wysoka dostępność i zgodność    z obowiązującymi standardami
  • Dostępna w chmurze lub w Twojej    infrastrukturze

RetailNext przedstawia informacje w różnych formatach, co ułatwia analizę i wprowadzanie zmian w celu poprawy doświadczenia klientów oraz wzrostu wyników sprzedaży. Solidny zestaw narzędzi analitycznych i raportów pozwala na łatwą wizualizację i porównanie danych z dowolnego okresu czasu. Można łatwo uzyskać dostęp do wszystkich informacji przy użyciu różnych intuicyjnych interfejsów, takich jak:

  • Web dashboard
  • Aplikacje mobilne
  • Predefiniowane i konfigurowalne raporty
  • Narzędzia analizy i eksploracji danych
  • Alerty w czasie rzeczywistym
  • Eksport nieprzetworzonych danych
  • Kompleksowe API

Uzyskanie dokładnego wglądu w działalność operacyjną Twoich sklepów i zachowania klientów zależy od ilość danych, jakie uda Ci się zgromadzić. Precyzyjne, oparte na faktach zrozumienie, jak klienci poruszają się wewnątrz sklepu, dostarczy Ci wielu korzyści. Będziesz mógł zoptymalizować układ sklepu, wygląd witryny, grafik pracy personelu, a nawet oferty produktowe w oparciu o to, czego dowiedziałeś się dzięki danym z platformy analitycznej. Jako producent CPG, będziesz mógł lepiej zrozumieć, jak Twoje opakowania, merchandising i działania marketingowe wpływają na ścieżkę prowadzącą do zakupu.

Dzięki technologii RetailNext, masz teraz dostęp do wyników, które wcześniej były poza Twoim zasięgiem:

  • Kim są moi klienci?
  • Jakie są ich dane demograficzne (płeć, wiek, itd.)?
  • Czy są to nowi klienci?
  • Jak często wracają?
  • Jak trafiają do mojego sklepu?
  • Jakie są ich potrzeby?
  • Ilu ludzi wchodzi do mojego sklepu?
  • Ile osób z ogólnego ruchu przechodniów weszło    do sklepu?
  • Ile wizyt jest unikalnych?
  • Jaki jest całościowy ruch w sklepie, ilu jest    kupujących, a ilu pracowników?
  • Jaki jest poziom zatrudnienia w stosunku do    ruchu w ciągu dnia?
  • Jak kupujący zachowują się w sklepie?
  • Jak kupujący reagują na mój merchandising?
  • Gdzie najczęściej poruszają się klienci (działy,    ekspozycje, standy, jakie półki oglądają)?
  • W jakiej kolejności odwiedzają te obszary?
  • W którym momencie klienci faktycznie przestają    angażować się w zakupy?
  • Co przyciąga ich uwagę?
  • Co kupili?
  • Jaki wpływ na sprzedaż mają zmiany układu lub    położenie produktu?
  • Jak moi pracownicy przyczyniają się do    zwiększenia sprzedaży?
  • Czy liczba personelu jest adekwatna do bieżących    potrzeb?
  • Jaka jest produktywność mojego personelu?
  • Gdzie mój personel spędza czas?
  • Jaka jest interakcja personelu z kupującymi?
  • Jaki ma to wpływ na moje wyniki finansowe?
  • Jak wyglądają wyniki mojego sklepu w odniesieniu    do kluczowych wskaźników wydajności (KPI)?
  • Jaka jest moja porównywalna sprzedaż,    konwersja, średnia wartość paragonu, itp.?
  • Jaki wpływ na KPI ma mój personel i baza    klientów?
  • Czy istnieją inne czynniki zewnętrzne, które    muszę rozważyć, jak pogoda czy ruch    przypadkowych przechodniów?

Co jest wartością analizy in-store?

Wartością analizy in-store są wnioski, których platforma dostarcza dzięki analizie zachowań klientów oraz wszelkich zdarzeń występujących podczas ich pobytu w sklepie.

Na podstawie uzyskanych wniosków możesz na bieżąco korygować swoje działania w celu poprawy wyników sprzedaży i wzrostu satysfakcji klientów.

Kto korzysta z analizy in-store RetailNext

Detaliści na całym świecie, centra handlowe, a nawet producenci stosują analizy in-store do zbierania i analizy ogromnych ilości danych, dotyczących zachowania klientów i ogólnej wydajności sklepu. Platforma RetailNext umożliwia spójną wizualizację danych, dostępną w postaci raportów lub z dowolnego komputera, w tym z poziomu aplikacji mobilnej RetailNext.

RetailNext połączył kompetencje programistów i ekspertów IT z profesjonalistami posiadającymi wieloletnie doświadczenie w detalu lub produkcji CPG, w takich firmach jak: Saks Fifth Avenue, Tiffany & Co., Bloomingdales, Macys, Lancôme, Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, L’Oreal, Unilever i Colgate.

Wspólnie, cały zespół stworzył najbardziej zaawansowaną i kompleksową platformę analityczną in-store, która jest w stanie zaspokoić unikalne potrzeby sprzedawców i producentów na całym świecie.

Co wyróżnia RetailNext?

Stabilna i skalowalna, opatentowana platforma RetailNext wykorzystuje najlepsze w swojej klasie analizy video, detekcję Wi/Fi i Bluetooth urządzeń mobilnych, dane z POS i wielu innych źródeł w celu informowania detalistów o zachowaniach klientów w ich sklepach.

Ta kompleksowa i wszechstronna platforma łatwo integruje się ze wszelkimi źródłami danych ze sklepów, w tym kalendarzami promocyjnymi, systemami kadrowymi oraz uwzględnia różne czynniki zewnętrzne mogące mieć wpływ na zachowania klientów, jak np. prognoza pogody. Wiedza, której dostarcza RetailNext, daje detalistom szansę na rozwój biznesu. Wspiera decyzje w zakresie dostosowania sprzedaży do zmieniających się potrzeb klientów oraz mierzy na bieżąco ich efekty.

Poprzez potężny pakiet API, technologia RetailNext łączy w jedną platformę dane z wielu źródeł i umożliwia pomiar i raportowanie wyników KPI w prawdziwe wielokanałowej strukturze.

RetailNext przechowuje cenne dane o klientach i wynikach sklepów, które ułatwiają personalizację działań marketingowych, dając pełny, 360º obraz zachowań klientów.