Badanie opinii i satysfakcji klienta

Chcesz bardziej zadowolić klientów?

HappyOrNot to system, umożliwiający badanie opinii i satysfakcji klienta. Pomaga on kreować pozytywne doświadczenie konsumenta oraz usprawnia sprzedaż poprzez nieustanne monitorowanie i raportowanie poziomu zadowolenia. Daje konsumentom poczucie, że w danej firmie ceni się ich zdanie i stara się jak najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Oferowany przez nas innowacyjny system pozwala na badanie poziomu zadowolenia kontrahentów. Ponad 2500 użytkowników HappyOrNot z 98 krajów zbiera każdego dnia setki tysięcy informacji zwrotnych.

Nieustanne podnoszenie poziomu satysfakcji oznacza:

1. Słuchanie opinii klientów dzięki informacjom zwrotnym z terminaliinfographics_and_icons-03
2. Odkrywanie, za pomocą raportów analitycznych, jak dobrze wypadasz w oczach klientówinfographics_and_icons-04
3. Poprawę wyników twojej firmy dzięki zmianom zwiększającym poziom obsługi, co pomoże w zyskaniu stałych i lojalnych klientów.infographics_and_icons-02

HappyOrNot to proste w użyciu, przystępne oraz anonimowe narzędzie służące do badania opinii i satysfakcji klientów. Ocena za pomocą czterech przyjaznych przycisków zachęca do interakcji i buduje zaangażowanie odbiorców. Prosty interfejs sprawia, że każdy konsument będzie w stanie poświęcić odrobinę swojego czasu, aby wyrazić swoją opinię na temat oferowanych mu usług. Rozwiązanie to sprawdza się w każdej branży.

 

Retail: Jakość usługserwis-retailZauważ jak zadowoleni są Twoi klienci z dostarczanych usług
Medycyna: Jakość opiekimedycynaDowiedz się jak dobrą dostarczasz jakość opieki Twoim pacjentom
Serwis: Pozytywne nastawienie personelupersonelZwróć uwagę na wpływ nastawienia pracowników na satysfakcję klientów
Transport: Doświadczenia z podróżytransportWiedz jak zadowoleni są Twoi pasażerowie z przebytej podróży