Badanie opinii i satysfakcji klienta
Chcesz bardziej zadowolić klientów?
HappyOrNot to system, umożliwiający badanie opinii i satysfakcji klienta. Pomaga on kreować pozytywne doświadczenie konsumenta oraz usprawnia sprzedaż poprzez nieustanne monitorowanie i raportowanie poziomu zadowolenia. Daje konsumentom poczucie, że w danej firmie ceni się ich zdanie i stara się jak najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Oferowany przez nas innowacyjny system pozwala na badanie poziomu zadowolenia kontrahentów. Ponad 2500 użytkowników HappyOrNot z 98 krajów zbiera każdego dnia setki tysięcy informacji zwrotnych.
Badanie satysfakcji i opinii klienta pomaga firmom i instytucjom na całym świecie osiągnąć sukces w zakresie customer experience oraz zarządzać relacjami z klientami. Uzyskanie informacji o oczekiwaniach i motywacji do zakupów to najlepszy sposób na to, by ulepszyć swoje usługi. Zamiast samodzielnie domyślać się, która z nich będzie najlepsza, lepiej po prostu przeprowadzić badanie i uzyskać jasną odpowiedź. Dopasowanie oferty do zapotrzebowania i uwag odbiorców w celu zapewnienia zadowolenia to klucz do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Ponadto posiadanie lojalnych, stałych klientów to podstawa istnienia każdej firmy, oferującej swoje usługi. Ich utrata wiąże się zawsze z dużymi kosztami, dlatego warto zawczasu zadbać o wysoki poziom satysfakcji dzięki wiedzy pozyskanej z przeprowadzonego badania.
Nieustanne podnoszenie poziomu satysfakcji oznacza:



HappyOrNot to proste w użyciu, przystępne oraz anonimowe narzędzie służące do badania opinii i satysfakcji klientów. Ocena za pomocą czterech przyjaznych przycisków zachęca do interakcji i buduje zaangażowanie odbiorców. Prosty interfejs sprawia, że każdy konsument będzie w stanie poświęcić odrobinę swojego czasu, aby wyrazić swoją opinię na temat oferowanych mu usług. Rozwiązanie to sprawdza się w każdej branży.




Chcesz, aby twój biznes rozwijał się dzięki zadowolonym klientom?
Kluczem do wyróżnienia się na tle konkurencji jest pokazanie kontrahentom, że ich opinie są dla Ciebie ważne, a wszelkie przekazane uwagi są szczegółowo analizowane. Czyniąc to staniesz się liderem w swojej branży i zaczniesz czerpać profity. Realizacji tego zadania dokonasz dzięki systemowi do badania opinii i satysfakcji HappyOrNot. Inteligentny system raportowania jest od lat wykorzystywany na całym świecie przez największe organizacje handlu detalicznego. Badanie satysfakcji i opinii klientów poprzez zbieranie ważnych informacji analizuje obecną jakość obsługi. Dzięki tej wiedzy można podjąć strategiczne decyzje związane z rozwojem firmy i ulepszeniem jakości usług. Wszystkie KPI powiązane z badaniem opinii i satysfakcji klienta możesz w łatwy sposób uzyskać dzięki systemowi raportowania oraz narzędziom dostępnym online.
Oferujesz wspaniałą podróż?
Osiągające sukces organizacje związane z podróżami pasażerskimi dostarczają terminowej, najlepszej jakościowo obsługi i komfortowej, bezproblemowej podróży. Jeżeli Twoja organizacja zajmuje się przewożeniem pasażerów lub towarów, HappyOrNot może pomóc Ci zmierzyć poziom zadowolenia z Twoich usług. Badanie satysfakcji i opinii pomoże Ci wyróżnić twoją organizację, stać się liderem na rynku i czerpać zyski. Dzięki KPI i narzędziom zarządzającym możesz z łatwością monitorować poziom zadowolenia pasażerów z podróży i obserwować zmiany w Twoim biznesie.
Chcesz być najlepszy w usługach serwisowych?
Dostarczając znakomitych usług serwisowych, pozytywnego doświadczenia o wysokiej jakości możesz wyróżnić się spośród konkurencji, czerpać zyski i osiągnąć sukces. Dzięki badaniu satysfakcji i opinii zyskujesz wartościowy wgląd w dane i możesz wprowadzać istotne zmiany. Potrzebujesz do tego odpowiednich narzędzi, by zbierać informacje od Twoich odbiorców.
Jak pozytywne jest doświadczenie twoich pacjentów?
Jednym z czynników decydującym o sukcesie placówki medycznej jest wspaniała opieka pacjentów. Pozytywne doświadczenia pacjentów i odwiedzających przekładają się na wizerunek Twojej placówki. Dzięki badaniu opinii i satysfakcji możesz nieustannie monitorować poziom zadowolenia twoich pacjentów z otrzymywanej opieki. Również możesz zbierać wartościowe dane, by uatrakcyjnić wizerunek placówki i przyciągnąć najlepszy personel medyczny do twojej załogi.