Co każdy detalista powinien wiedzieć o Traffic 2.0?

Sylwia Gromek

Customer Relations Manager

Czy Twoja konkurencja więcej wie o swoich klientach niż Ty? Ile ta wiedza kosztowałaby Twoją firmę?

W minionych latach, ruch sklepowy był prostym wskaźnikiem – liczbą kupujących, którzy wchodzili do sklepu – a liczba odwiedzin była kluczowa w definiowaniu podstawowych wyznaczników handlu detalicznego, takich jak konwersja (tj. odsetek kupujących, którzy faktycznie dokonali zakupu, liczony jako liczba transakcji podzielona przez ruch).

Ruch odpowiadał na pytanie „ile”. To tyle. Nic więcej.

Detaliści chcieli wiedzieć więcej o swoich klientach, ale dodatkowe pozyskanie danych poprzez takie metody jak ankietowanie, było bardzo czasochłonne i bardzo kosztowne.

To było wtedy, a co jest teraz?

Traffic 2.0 to najnowszej generacji licznik klientów, który poza swoją podstawową funkcją związaną z liczeniem klientów daje odpowiedź na pytania „kto”, „co”, „gdzie” i „kiedy”. Łączna analiza uzyskanych danych prowadzi z kolei do dalszych, już bardziej złożonych wniosków odnoszących się do zagadnień „dlaczego” bądź „dlaczego nie”.

Oto pięć rzeczy, które każdy detalista powinien wiedzieć o przepływie klientów.