Aplikacje mobilne

Rozwiązania mobilne Qmatic zespalają wirtualny świat ze światem fizycznym, umożliwiają klientom oraz pracownikom swobodniej działać.

Pozwala to na płynną i efektywną obsługę klienta, a jednocześnie udostępnia usługodawcy narzędzie do komunikacji z klientem oraz możliwość przygotowania spersonalizowanej oferty jeszcze przed jego przybyciem do punktu obsługi.

aplikacja mobilna
Qmatic dostarcza rozwiązania mobilne dla klientów, pracowników oraz infrastruktury.
Spotlight to odtwarzacz multimedialny w postaci aplikacji mobilnej Qmatic. Został opracowany z myślą o dostarczeniu klientom informacji o statusie kolejki, a usługodawcy zintegrowanych, graficznych mediów dla uzyskania najbardziej opłacalnego efektu.
Mobile Connect to inteligentna aplikacja biznesowa, która umożliwia pracownikom efektywnie angażować klientów oraz podejmować właściwe decyzje zapewniające najlepszą jakość obsługi.
Cotygodniowe raporty powiedzą jak ważne są oraz będą w przyszłości rozwiązania mobilne dla osiągnięcia sukcesu w niemal każdym biznesie. Właściwe zrozumienie tych raportów jest kluczowe dla podjęcia odpowiednich działań na podstawie zebranych informacji.

Mobile Connect 3

Qmatic mobileMobilny asystent obsługi dla Twojego personelu.

Zrób pozytywne pierwsze wrażenie na kliencie zapewniając wysoką jakość obsługi z niezwykłą aplikacją od Qmatic.
W zasięgu rąk Twojego zespołu znajdą się informacje, które sprawią iż Twój personel stanie się bardziej wydajnym i efektywnym w obsłudze klientów. Zarządzaj umówionymi spotkaniami, otrzymuj informacje o nowo przybyłych klientach i służ im za pomocą łatwego w użyciu interfejsu.
Mobile Connect jest biznesową aplikacją Qmatic na urządzenia mobilne. Dzięki niej pracownicy mogą rozpocząć obsługę klientów w strefie oczekiwania witając ich i zapraszając do właściwego stanowiska. Sprawi to, że każdy z klientów poczuje się wyjątkowo mile i z przyjemnością w przyszłości powróci.
Aplikacja Mobile Connect dostępna jest dla systemów iOS oraz Android.

Korzyści

  • Przekazuje spersonalizowane informacje dotyczące spotkania z klientem za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zwiększa satysfakcję klientów będąc z nimi w ciągłym kontakcie i dostosowując się do ich aktualnych potrzeb
  • Zapewnia klientom swobodny przepływ między wirtualnym, a fizycznym światem
  • Zapewnia personelowi bardziej elastyczne warunki pracy
  • Bez nazwy 1

    Przegląd możliwości

  • Kontakt i obsługa klientów
  • Monitorowanie aktualnego stanu obsługi
  • Odnotowywanie nowo przybyłych klientów i powiadamianie personelu
  • Jedno rozwiązanie do pełnego zarządzania wizytą klienta
  • Zapis rezultatu wizyty do późniejszych analiz
  • Łatwe dostosowanie do Twojej marki (kolor, logo)
  • Wbudowany wyświetlacz stanowiskowy do przywoływania klientów
  • Przypomnienia dla personelu o bieżących akcjach
  • Łatwy w użyciu
  • Wspierane systemy Android oraz iOS zarówno na smarthphony jak i tablety
  • Mierzenie wskaźnika lojalności klienta za pomocą Net Promoter Score (NPS)
  • Kontakt i obsługa pracowników z wykorzystaniem Android Smart Watch

  • Spotlight

    aplikacja mobilna qmatic iflow
    Spotlight to odtwarzacz multimedialny w postaci aplikacji mobilnej Qmatic. Został opracowany z myślą o dostarczeniu klientom informacji o statusie kolejki, a usługodawcy zintegrowanych, graficznych mediów dla uzyskania najbardziej opłacalnego efektu.

    Spotlight jest aplikacją bezpłatną, wymaga jednak ważnej licencji Orchestra lub Solo

    wyświetlacz stanowiskowy iflow
    Jako wyświetlacze stanowiskowe najczęściej wybierane są wyświetlacze typu LCD oraz LED. Standardowy odtwarzacz multimedialny od Qmatic o nazwie Cinematic jest często uważany za zbyt kosztowne rozwiązanie w przypadku instalacji na każdym stanowisku w danym oddziale. Ponadto, Android staje się bardzo popularną platformą dla odtwarzaczy multimedialnych, dla takich urządzeń jak komputery typu HDMI Stick, odrębne media playery, a nawet telewizory. Spotlight jest niedrogą alternatywą prezentacji informacji na wyświetlaczach stanowiskowych opartych o monitory LCD.

    Aplikacja mobilna
    Aplikacja Spotlight jest bezpłatna.
    Qmatic Spotlight jest aplikacją główną. Do konfiguracji oraz wsparcia dla urządzeń mobilnych niezbędna jest aplikacja Spotlight Admin. Obie aplikacje są bezpłatne i można je pobrać ze sklepu Google Play. Do ich pełnego wykorzystania potrzebne są odpowiednie licencje Orchestra lub Solo, aby móc wyświetlać właściwe informacje na urządzeniach mobilnych.
    Specyfikacja techniczna
    Spotlight pracuje na dowolnym urządzeniu wyposażonym w Android w wersji 4.2 lub nowszej, uwzględniając telewizory, tablety, smartphony i odtwarzacze multimediów. Współpracuje zarówno z systemem Orchestra jak również Solo. Może pełnić rolę wyświetlaczy głównych, informacyjnych oraz stanowiskowych. Pozwala odtwarzać teksty, obrazy, widgety, treści wiadomości marketingowych i informacje o statusie.
    Oprogramowanie
    Spotlight i Spotlight Admin można znaleźć w sklepie Google Play.




    Qmatic Mobile Framework

    Qmatic MobileAplikacje mobilne rewolucjonizują rynek usług, ukazując bezgraniczny potencjał urządzeń mobilnych. Zmiany jakie niesie za sobą postęp technologiczny zauważalne stają się również w sektorze CRM. Qmatic pozwala ludziom kreować indywidualny model obsługi, zgodny z aktualnymi potrzebami.

    Rozwiązania mobilne Qmatic zespalają wirtualny świat ze światem fizycznym i umożliwiają klientom oraz pracownikom swobodne działanie. Pozwalają na płynną i efektywną obsługę klienta. Jednocześnie udostępniają usługodawcy narzędzie do komunikacji z klientem oraz możliwość przygotowania spersonalizowanej oferty jeszcze przed jego przybyciem do punktu obsługi.
    Z aplikacją mobilną Qmatic klienci mogą „stanąć w kolejce” i uzyskać wskazówki jeszcze przed przybyciem na miejsce. W praktyce proces ten rozpoczyna się w chwili, gdy klient potrzebuje załatwić jakąś sprawę. Klienci dokonując zgłoszenia potrzeby wykonania obsługi, przekazują informacje usługodawcy, jakie zasoby personelu będą potrzebne. Pozwala to na zwiększenie wydajności przy jednoczesnej oszczędności czasu.

    Najważniejsze cechy:

    • Szerokie możliwości rozbudowy aplikacji oraz możliwość integracji z istniejącymi aplikacjami
    • Możliwość uruchomienia instalacji w chmurze
    • Możliwość pobrania i anulowania biletu, powiadomienia, wykonania rezerwacji wizyty w przedziałach czasowych
    • Możliwość połączenia usług wieloma kanałami kontaktu z klientem
    • Pozwala integrować świat wirtualny z rzeczywistym

    Kluczowe korzyści

    • Poprawia obsługę i zwiększa satysfakcję klientów
    • Klienci mogą dołączyć do kolejki jeszcze przed przybyciem, co oszczędza cenny czas
    • Buduje pozytywny wizerunek Twojej marki przez stworzenie płynnej podróży klienta
    • Utrzymuje Twoją firmę w kontakcie z klientem będącym poza oddziałem/sklepem