Vision

Qmatic Vision jest stosowany jako kiosk biletowy w systemach Qmatic

qmatic_vision

Jego podstawową funkcją jest przedstawienie klientom dostępnych grup usług i wydanie biletu do wybranego przez klienta rodzaju obsługi.

Qmatic Vision posiada 17” monitor dotykowy LCD, co umożliwia skuteczną informację poprzez projektowanie czytelnych i estetycznych plansz wyświetlanych na ekranie. Wbudowana sieciowa drukarka biletów może drukować informacje w dowolnym języku. Dodatkowo, w celu identyfikacji klientów może być użyty czytnik kart oraz kamera. Qmatic Vision może być umieszczony na podstawie, ladzie/stole lub przymocowany do ściany.

Funkcjonalność:

  • 17” kolorowy monitor dotykowy LCD
  • Łączność Ethernet
  • Wbudowana przeglądarka web
  • Obsługa dowolnych wersji językowych
  • Dwa głośniki
  • Możliwość customizacji poprzez umieszczenie znaków (logo) lub tekstów korporacyjnych na szklanej powierzchni wbudowanej w podstawę
  • Opcjonalnie czytnik kart magnetycznych do identyfikacji klientów
  • Opcjonalnie kamera cyfrowa do identyfikacji klientów.