



Solo jest samodzielnym systemem niewymagającym zewnętrznego serwera, łatwym w konfiguracji i bardzo tanim w eksploatacji

Linea nie wymaga stosowania automatu biletowego Qmatic. Klienci oczekujący w kolejce wyznaczonej barierkami są wzywani do pierwszego wolnego stanowiska za pomocą komunikatu głosowego oraz przekazu wizualnego.

Dzięki nowej aplikacji, przy użyciu smartphone ’a można zobaczyć oferowane usługi i wybrać te, które najbardziej odpowiadają konkretnym potrzebom. Beat pokieruje również klienta do najbliższego punktu obsługi przystosowanego do potrzeb i celu wizyty.




Przekaz komercyjny wyświetlany obok informacji o stanie kolejki sprawia, że jego oglądalność wzrasta, a inwestycja w Digital Signage szybko staje się opłacalna.

Pozwala użytkownikowi korzystającemu z przeglądarki internetowej na wykonywanie podstawowych funkcji takich jak: wyświetlanie numeru biletu obsługiwanego klienta, liczby oczekujących czy czasów oczekiwania. Umożliwia również przenoszenie klienta do innych stanowisk czy grup usług, wprowadzanie kodów wykonywanych operacji i wybór sposobu obsługi klientów.

Jego podstawową funkcją jest przedstawienie klientom dostępnych grup usług i wydanie biletu do wybranego przez klienta rodzaju obsługi. Qmatic Vision posiada 17” monitor dotykowy LCD, co umożliwia skuteczną informację poprzez projektowanie czytelnych i estetycznych plansz wyświetlanych na ekranie. Dodatkowo, w celu identyfikacji klientów może być użyty czytnik kart oraz kamera.

Kluczową zmianą w Intro jest odejście od systemu Windows i wykorzystanie Linuxa, jako systemu operacyjnego. Intro wyposażony jest również w nowy przycisk konfiguracyjny, znajdujący się w urządzeniu. Przycisk ten przeniesie Cię z normalnej pracy do widoku konfiguracji bez restartowania automatu biletowego.




Terminal ten umożliwia łatwe przywoływanie i przesyłanie klientów pomiędzy stanowiskami i grupami usług oraz programowanie dowolnych priorytetów.










Monitory wielkoformatowe NEC Monitory wielkoformatowe NEC są profesjonalnym cyfrowym nośnikiem informacji i reklamy. Idealnie służą jako medium reklamowe do systemów Digital Signage oraz do wszelkich innych zastosowań
Rolki biletowe Qmatic produkowane są z papieru termicznego, gwarantującego szybki druk o najwyżej jakości. Jest to specjalnie opracowany i produkowany dla Qmatic rodzaj papieru termicznego.
Właściwa jakość papieru i odpowiednie właściwości pozwalające uzyskać optymalny druk przy ściśle określonej temperaturze są bardzo ważnymi czynnikami decydującymi zarówno o jakości druku, jak i trwałości i niezawodności pracy głowicy drukującej.
Stosowanie nieautoryzowanych materiałów eksploatacyjnych powoduje duże zapylenie głowicy termicznej a w konsekwencji uszkodzenie bądź zniszczenie powierzchni termicznej. Inne możliwe skutki stosowania nieoryginalnych biletów to trudne a czasem wręcz niemożliwe poruszanie się rolki biletowej po plastikowym trzpieniu, uszkodzenia silnika oraz paska napędowego, spowodowane blokowaniem się rolki biletowej. W trosce o jak najdłuższą funkcjonalność systemu zachęcamy do używania oryginalnych rolek biletowych.
Dysponujemy rolkami biletowymi do systemu Qmatic:
Rolka biletowa Qmatic (3 000 biletów w rolce) rozmiar: 62x60mm, 12 rolek/karton Do automatów biletowych typu BP
Rolka biletowa Qmatic (2 000 biletów w rolce) rozmiar: 62x60mm, 24 rolek/karton Do automatów biletowych typu Vision, TP, Intro
Aby zamówić rolki biletowe kliknij tutaj
Urządzenia
Wszystkie rozwiązania iFlow budowane są w oparciu o najnowsze technologie. Zachęcamy do zapoznania się z kluczowymi elementami systemów obsługi klienta Qmatic