Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

Funkcje retailnext traffic demografia i konwersja

Dlaczego klienci zachowują się jak nastolatki i co możemy z tym zrobić?

 

Wiele marek używa różnych kanałów aby zachęcić klientów do swoich produktów. W odpowiedzi, klienci stają się bardziej przyzwyczajeni i wyciszają ich przekaz. Jakie może być rozwiązanie tego problemu?

 

Rodzice na całym świecie wiedzą, że nastolatki posiadają wyjątkową zdolność selektywnego odbioru informacji. Dzieje się tak wtedy, kiedy słyszą „możesz pożyczyć auto” ale na polecenia typu „bądź w domu przed 22” stają się głusi. Klienci posiadają również umiejętność „wyciszania” pewnych informacji, które do nich docierają. Spośród różnych przekazów jedynie część do nich dociera, głównie ta najbardziej ich interesująca. Decydują również jakiej marce chcą zaufać.

 

Marketingowcy w takiej sytuacji mogą:

  • Użyć dostępnej technologii
  • Zintegrować technologię z odbiorem marki poprzez klientów
  • Zbudować z nimi prawdziwą więź

 

Technologia marketingowa

 

Demograficzna zmiana, jak przejście od starszego do młodszego pokolenia kupujących, generuje nowy sposób zdobywania coraz większej liczby klientów. Młodsze pokolenie swobodniej czuje się w wirtualnym świecie, nie widząc potrzeby interakcji na żywo z daną marką.

Marketingowcy potrzebują nowych technologii oraz rozwiązań, pozwalających zbudować silny związek pomiędzy klientami a ich produktami. Marki, które nie zaadaptują się do nowego środowiska będą wykluczone z wyścigu w zdobywaniu nowych klientów.

Obecnie sprzedawcy detaliczni, jako dźwignię handlu wykorzystują najczęściej smartphony, np. dostarczając za ich pomocą ukierunkowaną ofertę do konsumenta. Zastosowanie platformy analitycznej RetailNext umożliwia dostarczenie klientowi bardzo sprecyzowanego kontentu, stworzonego na podstawie obserwacji jego zachowań w sklepie.

 

 

 

Więzi, które integrują marketing

 

W dobie cyfryzacji nie można zapominać również o interakcji face-to-face. Korzystanie z urządzeń mobilnych jest bardzo użyteczne w dzisiejszych czasach, jednakże klienci nadal cenią sobie możliwość kupna w sklepach tradycyjnych. Należy umiejętnie zintegrować możliwości jakie niesie ze sobą nowoczesna technologia i połączyć ją z w sklepie tradycyjnym.

 

Wszystko sprowadza się do relacji. Ludzie wiążą się emocjonalnie z marką oraz produktem, jaki ona posiada. Istotne jest aby stworzyć taką emocjonalną więź i wyjść poza myślenie jedynie o towarach. Ponadto, im więcej wiesz o swoich klientach, tym lepszą więź możesz z nimi stworzyć.

 

Nie tylko klienci są bardziej poinformowani, ale także i firmy. Możesz stworzyć silny sygnał, wybijający się ponad hałas informacji, który przyciągnie klienta.