Korzyści

z analizy in-store nie mają końca…


  • Zdobądź praktyczne dane in-store

  • Wygeneruj większy ruch w sklepie

  • Wzbudź większe zaangażowanie klientów

  • Zbuduj lojalności klientów

  • Zwiększ porównywalną sprzedaż w sklepie

  • Zredukuj kradzieże i oszustwa



Analizy dla każdego Detalisty

Nowoczesne i sprawdzone technologie,
które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających


Traffic 2.0

Wyjdź poza liczenie klientów i wykorzystaj informacje pochodzące ze smartphonów z włączonym Wi-Fi. Zmierz kluczowe parametry takie jak długość i częstotliwość wizyt w sklepie, traffic przed sklepem, czy współczynnik nowych klientów w stosunku do powracających.

Licznik klientów i konwersja

Dokładny pomiar ruchu wewnątrz sklepu. Analiza in-store oferuje rozwiniętą technologicznie platformę do kompleksowego mierzenia ruchu oraz analiz dla sektora detalicznego. Analizy ruchu i konwersji wykraczają poza proste mierzenie danych o klientach.

Analiza kolejek

Analizy kolejek pozwalają zmniejszyć zatory w kasach, odpowiednio przystosować do obsługi obszary obciążone kolejkami, co pozwala na usprawnienie wydajności i poprawę zadowolenia klientów (CX – Customer Experience).

Mobile Engage i Mobile Browsing

Prezentuj personalizowane rekomendacje zakupowe za pośrednictwem Mobile Engage. Mobile Browsing umożliwia głęboki wgląd w zachowania klientów podczas wizyty w twoim sklepie poprzez analizę wyszukiwanych produktów w niższych cenach czy mediach społecznościowych.

Optymalizacja personelu

Dostosuj odpowiednio grafik pracy personelu do potrzeb klientów. Analiza in-store pokazuje dokładnie, kiedy i gdzie liczba pracowników jest zbyt mała lub zbyt duża oraz w jaki sposób dostosowywać zasoby, aby optymalnie je wykorzystać. Rozwiązanie daje możliwość śledzenia szeregu kluczowych wskaźników wydajności (KPI) łącznie z wielkością sprzedaży, współczynnikiem konwersji i liczbą sprzedanych produktów, relacją obsady do liczby klientów w dowolnym okresie czasu.

Mapy aktywności klientów

Dowiedz się, w jaki sposób klienci poruszają się po twoim sklepie. RetailNext oferuje szereg rozwiązań, które pomagają zmierzyć ruch klientów i zrozumieć ich zachowania w sklepie. Dzięki unikalnym mapom kinetycznym przeanalizujesz ścieżki ruchu klientów oraz zdefiniujesz ”wąskie gardła”. Funkcjonowanie działania map kinetycznych zostało dokładnie opisane na naszym Blogu.

Efektywność witryny sklepowej

Korzystaj z możliwości pomiaru skuteczności twoich kampanii marketingowych i merchandisingu. Pomiary efektów kampanii i ich wpływu na ruch klientów, średnią wielkość zakupów oraz konwersję dostarczają wartościowej wiedzy z punktu widzenia przyszłych inicjatyw marketingowych, których celem jest pozyskanie nowych klientów, budowa lojalności wobec marki lub po prostu wzrost sprzedaży.

ShopperBase

Uzyskaj informacje o profilu twoich klientów oraz dowiedziedz się jak ich preferencje zakupowe zmieniają się w czasie. RetailNext ShopperBase daje potężne narzędzia do zrozumienia klientów na głębszym poziomie, uzyskania szczegółowych i wyczerpujących danych w zakresie demografii, geografii i wydatków – wszystko w czasie rzeczywistym.

Zarządzanie Video

Uzyskaj maksymalne korzyści z inwestycji w istniejącą infrastrukturę, łącząc analizy i funkcjonalność LP w jednym rozwiązaniu. Analiza in-store stanowi potężny potencjał w zapobieganiu strat dzięki zapisom wideo dla kamer analogowych i sieciowych. Korzyści takiej funkcjonalności zazwyczaj znajdziesz tylko w wybranych produktach DVR i NVR.

Raportowanie wyjątków z POS

Korzystaj z zalet zunifikowanej platformy analitycznej. RetailNext w pełni integruje twoje dane transakcyjne z danymi z innych źródeł, za pomocą zaawansowanych funkcji wykraczających poza typowe systemy raportowania wyjątków w terminalu POS.

Co wyróżnia RetailNext?

Ta kompleksowa i wszechstronna platforma łatwo integruje się ze wszelkimi źródłami danych ze sklepów, w tym kalendarzami promocyjnymi, systemami kadrowymi oraz uwzględnia różne czynniki zewnętrzne mogące mieć wpływ na zachowania klientów, jak np. prognoza pogody. Wiedza, którą dostarcza RetailNext daje detalistom szansę na rozwój biznesu, wspiera decyzje w zakresie dostosowania sprzedaży do zmieniających się potrzeb klientów oraz mierzy na bieżąco ich efekty.

 

Zobacz jak to działa...

1

Dane

Platforma integruje się z największą liczbą źródeł danych wewnątrz i wokół sklepu, co pozwala na pomiar wszystkich aspektów działalności.
2

Analiza

Skalowalny silnik analiz jest zaprojektowany tak, aby zbierać, analizować i wykorzystać w praktyce ogromne ilości danych w czasie rzeczywistym.
3

Wizualizacja

Rozwiązanie oferuje wiele sposobów, aby wyświetlić dane z jednej centralnej platformy, szybko, łatwo, w dowolnym miejscu, czasie i formacie.
4

Wyniki

Poznaj zachowania klientów i odkryj możliwości, jakie daje wdrożenie strategii opartych na analizach in-store w celu zwiększenia rentowności sklepu.


 

Marki, z którymi współpracuje RetailNext

Pomagamy sprzedawcom odnosić sukces każdego dnia

 

Blue Montez - Dyrektor Ochrony Aktywów
American Apparel