Mobile Engage

Twój osobisty concierge

Poznaj swoich klientów
Poznaj swój sklep

Analizy in-store RetailNext zapewniają wgląd w zachowania klientów, aby zwiększyć wydajność Twojego sklepu.

Dowiedz się więcej
Zwiększenie sprzedaży sklepu do
35%
Zwiększenie lojalności klientów do
1600%
Zmniejszenie kradzieży do
75%

Analiza in-store wskazuje nowe strategie, które:

  • zwiększają ruch
  • budują lojalność klientów
  • umożliwiają personalizację
  • maksymalizują zyski
  • poprawiają doświadczenia klientów.

The Most Powerful In-Store Analitycs on the Planet

puchar

Wielokrotnie nagradzana i opatentowana technologia RetailNext cieszy się zaufaniem detalistów na całym świecie.

"Top 10 wśród najbardziej innowacyjnych firm Big Data na świecie!"

Fast Company

slideshow1
Fashion store
slideshow4
slideshow3

 

Analizy dla każdego Detalisty

Analizy

Prezes / właściciel sklepu

Zwiększenie przychodów i optymalizacja kosztów

  • - Zwiększenie porównywalnej sprzedaży w sklepie
  • - Zoptymalizowanie wydatków marketingowych
  • - Możliwość personalizacji
  • - Zmniejszenie nakładów inwestycyjnych

Dyrektorzy operacyjni

Zarządzanie strategiami korporacyjnymi na poziomie sklepu

  • - Przejście do konwersji i średniej ceny paragonu
  • - Monitorowanie, analizowanie, wizualizowanie i działanie w odpowiedzi na dane o zachowaniach klientów
  • - Wyrównywanie harmonogramów obsady personelu dla lepszej obsługi klienta
  • - Optymalizacja wydajność kolejki

Marketing

Mierzenie i optymalizacja kampanii promocyjnych sklepu

  • - Poznawanie danych demograficznych i zachowań kupujących
  • - Personalizowanie doświadczenia klienta
  • - Identyfikowanie i angażowanie klientów już od momentu ich wejścia do sklepu
  • - Zrozumienie wpływu showroomingu na wyniki sklepu

Merchandising

Maksymalizowanie wpływu z lokowania produktu

  • - Przewidywanie najkorzystniejszego lokowania produktu
  • - Zrozumienie ruchu klientów i identyfikowanie obszarów wysokiego i niskiego zaangażowania
  • - Mierzenie efektywność ekspozycji i witryn, aby zrozumieć co przyciąga nowych klientów
  • Zdalne monitorowanie efektywności witryn sklepowych w dowolnym miejscu

Projektanci sklepów

Optymalizacja wystroju wnętrza

  • - Określenie wzorca ruchu i ścieżki dla kupujących i personelu
  • - Zrozumieć doświadczenia handlowe dzięki zoptymalizowanym układom rozkładom wnętrz sklepu
  • - Sprawdzenie, zmiana układu i mierzenie wpływu na wydajność konwersji i merchandisingu
  • - Weryfikowanie założeń dostępowych i nagrań video na żywo, jednym kliknięciem

Lp

Zaopatrz Twój sklep w narzędzia najlepsze w swojej klasie

  • - szybsze rozwiązywanie problemów dzięki dostępowi dostęp do transakcji, przychodów i monitoringu wideo za pomocą jednego kliknięcia
  • - wykrywanie nadużyć i wstępnie definiowane transakcji wysokiego ryzyka
  • - zmniejszenie kradzieży o 75% lub więcej
  • - skrócenie czasu przeglądania nagrań video
Twoja firma rozkwitnie z RetailNext

Twoja firma rozkwitnie z RetailNext

Korzyści z analizy in-store RetailNext nie mają końca…

  • Zdobądź praktyczne dane in-store
  • Wygeneruj większy ruch w sklepie
  • Wzbudź większe zaangażowanie klientów
  • Zbuduj lojalności klientów
  • Zwiększ porównywalną sprzedaż w sklepie
  • Zredukuj kradzieże i oszustwa

To nie jest magia! Jest to mocna i własna technologia

Zobacz jak to działa...

Dane

RetailNext integruje się z największą liczbą źródeł danych wewnątrz i wokół sklepu, co pozwala na pomiar wszystkich aspektów działalności.

Analiza

Skalowalny silnik analiz jest zaprojektowany tak, aby zbierać, analizować i wykorzystać w praktyce ogromne ilości danych w czasie rzeczywistym.

Wizualizacja

RetailNext oferuje wiele sposobów, aby wyświetlić dane z jednej centralnej platformy, szybko, łatwo, w dowolnym miejscu, czasie i formacie.

Wyniki

Poznaj zachowania klientów i odkryj możliwości, jakie daje wdrożenie strategii opartych na analizach RetailNext w celu zwiększenia rentowności sklepu.

Marki, z którymi współpracuje RetailNext

Pomagamy sprzedawcom odnosić sukces każdego dnia

„RetailNext jest wyjątkowy w swojej wszechstronności. Myślę, że to fala przyszłości”.

Blue Montez - Dyrektor Ochrony Aktywów
American Apparel

logos-row-1 logos-row-2