Czym jest system kolejkowy?


System kolejkowy, to System Kierowania Przepływem Klientów, inaczej nazywany „systemem numerkowym”. Systemy kolejkowe skracają czas oczekiwania zapewniając jednocześnie komfortowe warunki obsługi. Usługi naszej firmy obejmują projektowanie, wdrożenie, wsparcie techniczne oraz dystrybucję materiałów eksploatacyjnych (rolek biletowych) do systemu Qmatic.

 

Jakie są twoje wyzwania?


Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom iFLOW dowiesz się, co zrobić, żeby poprawić jakość obsługi oraz zwiększyć poziom satysfakcji klientów.


  • Chcę zwiększyć zyski

  • Chcę poprawić jakość obsługi

  • Chcę zredukować koszty

  • Chcę poprawić efektywność

  • Chcę prowadzić skuteczną komunikację z klientami

  • Chcę poprawić relacje z klientami


Jakie korzyści

przynoszą systemy kolejkowe?

 

Customer Journey Management (CJM) to zarządzanie przepływem klientów. Jest to jedna z metodologii wykorzystywana przez nas w zakresie Customer Experience (CX). Za pojęciem zdefiniowanym przez Qmatic jako CJM kryje się proces, który tworzy realne korzyści biznesowe.

 

Systemy kolejkowe wspierają zarządzanie

Zaczynaliśmy od prostych systemów kolejkowych. Inspirowani potrzebami naszych klientów prowadziliśmy intensywne prace rozwojowe. Na przestrzeni lat, wspólnie z Qmatic, stworzyliśmy kompleksowe rozwiązania służące do zarządzania przepływem i obsługą klientów oraz powiązaną z tym procesem informacją. Określamy je obecnie pojęciem Customer Journey Management (CJM). Dzisiaj jesteśmy światowym liderem posiadającym bogatą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie CJM. Nie spoczęliśmy na laurach, nieustannie śledzimy nowe trendy i kontynuujemy rozwój produktów.

Przeszło 60 tysięcy systemów kolejkowych Qmatic funkcjonuje obecnie w ponad 120 krajach. Usprawniają one obsługę klientów w bankach, punktach handlu detalicznego, instytucjach sektora publicznego, uczelniach, biurach podróży i punktach opieki zdrowotnej. Szacuje się, że każdego roku 1,8 miliarda osób tj. przeszło 1/4 ludności świata, korzysta z rozwiązań Qmatic. W Polsce od przeszło 25 lat jako iFLOW wyznaczamy nowe trendy w zarządzaniu przepływem klientów. Promujemy efektywny model obsługi i nieustannie czynimy starania, aby dostosować nasze rozwiązania do najnowszych standardów. Nasze produkty cechuje wysoka jakość, trwałość i niezawodność. Jesteśmy dumni z tego, że każdego dnia wspieramy obsługę tysięcy klientów w wielu różnych organizacjach na terenie całej Polski.

System kolejkowy kluczem do sukcesu

Samo wdrożenie systemu kolejkowego nie gwarantuje sukcesu. Sukces CJM jest wynikiem synergii uzyskanej poprzez połączenie walorów odpowiednio dobranego rozwiązania z ekspercką wiedzą naszych specjalistów. Służymy wieloletnim doświadczeniem i na bieżąco doradzamy jak doskonalić procesy, które mają wpływ na jakość, efektywność i koszty obsługi. Zawsze gwarantujemy współpracę w przyjaznej atmosferze.

Nasze rozwiązania CJM projektujemy z myślą o wzroście wartości biznesowych, które umocnią twoją markę i pozycję na rynku. Wiemy, że kluczem do sukcesu jest najlepsza obsługa z indywidualnym podejściem, która zapewnia sprawiedliwe traktowanie wszystkich klientów i daje poczucie komfortu oraz osobistego podejścia. Dodatkowo, pokazuje szacunek oraz zaangażowanie w obsługę.

 

Wbrew pozorom, błyskawiczna cyfryzacja usług nie eliminuje całkowicie potrzeby fizycznej obsługi klientów. Stawia natomiast jeszcze wyższe wymagania, co do jakości. Rozwiązania iFLOW prowadzą klientów do usług w sposób płynny, dbając o to aby cała podróż klienta przebiegała sprawnie, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Oferowany przez nas system rezerwacji wizyt on-line i dedykowane aplikacje mobilne sprawiają, że przejście od cyfrowej interakcji klienta z twoja marką do fizycznej obsługi jest w 100% pozytywnym doświadczeniem.

Każdy kontakt z klientem dostarcza cennych informacji, które można w prosty sposób analizować przy pomocy naszych narzędzi Business Intelligence. My w iFLOW widzimy, że Machine Learning jest nowym BI. Business Intelligence odchodzi od statycznych raportów, które mówią, co się stało, do interaktywnych dashboardów, w których można przeglądać informacje, aby spróbować zrozumieć dlaczego tak się stało. Nowe źródła danych, w tym urządzenia w Internet of Things (IoT), wypychają firmy z reaktywnych narzędzi analitycznych, które oglądasz raz w miesiącu, by wykrywać trendy, czy raz dziennie, by sprawdzić problemy - do proaktywnych analiz, które wysyłają alerty i ostrzeżenia w czasie rzeczywistym z poziomu dashboardów, tak jak robią to nasze rozwiązania. Umożliwia to lepsze wykorzystanie danych operacyjnych, których użyteczność jest większa, bo są ciągle aktualne.

Zapotrzebowanie na dashboardy wyświetlające dane w czasie rzeczywistym rośnie, dlatego iFLOW stara się dostarczać stosowne rozwiązania analityczne. Wiele organizacji chce na bieżąco śledzić wyniki swojej działalności, a tymczasem starsze rozwiązania ciągle pokazują jedynie rzeczy, które już się wydarzyły. Widzimy, że najszybciej rozwijającym się obszarem jest analiza predykcyjna i inne zaawansowane analizy, dostępne w oferowanych przez nas rozwiązaniach Qmatic i RetailNext.

Z naszych rozwiązań korzystają