Systemy kolejkowe dla Twojego sektora


Czym jest system kolejkowy?

systemy kolejkowe

System kolejkowy zapewnia sprawną obsługę oczekujących petentów, ze względu na eliminację kolejek. Zarządzanie ruchem klientów gwarantuje dobrą organizację pracy, co przekłada się na wysoką jakość obsługi. Systemy kolejkowe to doskonałe narzędzie kontroli wydajności pracy personelu. Oferujemy rozwiązania spełniające Państwa największe oczekiwania od instalacji systemu numerkowego po wsparcie techniczne oraz dostarczanie rolek biletowych do q-matic.

Jakie są Twoje wyzwania?

Jakie są Twoje wyzwania?

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom iFlow dowiesz się, co zrobić, żeby poprawić jakość obsługi oraz zwiększyć poziom satysfakcji klientów.

  • Chcę zwiększyć zyski
  • Chcę poprawić jakość obsługi
  • Chcę zredukować koszty
  • Chcę poprawić efektywność
  • Chcę prowadzić skuteczną komunikację z klientami
  • Chcę poprawić relacje z klientami

Jedną z metodologii wykorzystywaną przez nas w zakresie CX (Customer Experience) jest CJM (Customer Journey Management), czyli zarządzanie przepływem klientów.


Zanim wdrożysz CJM

Customer Journey Management to zarządzanie przepływem klientów. Za pojęciem zdefiniowanym przez Qmatic jako CJM kryje się proces, który tworzy realne korzyści biznesowe.
Zanim wdrożysz CJM, powinieneś zacząć od zrozumienia, jak dzisiaj wygląda ruch klientów oraz w jaki sposób wpływa on na jakość obsługi, personel i bieżącą działalność operacyjną. Wiemy, że implementacja systemu kolejkowego bez znajomości problematyki CJM jest najczęściej bardziej szkodliwa niż niezastosowanie żadnego systemu.

6 etapów procesu CJM pomaga zrozumieć Twoje wyzwania i zaprojektować właściwy model obsługi.

Proces CJM

  1. Przed
    przybyciem
  2. PRZYBYCIE
  3. OCZEKIWANIE
    NA OBSŁUGĘ
  4. OBSŁUGA
  5. PO OBSŁUDZE
  6. ZARZĄDZANIE

Customer Journey Management

Jak zapewne wiesz, zdarzają się klienci niezdecydowani i kapryśni. Prawdopodobieństwo wybrania przez nich nieodpowiedniego rodzaju usługi przekłada się na trudniejszy kontakt z personelem. Twoi pracownicy powinni wykazać umiejętność dostosowania się i zapewnienia profesjonalnej obsługi w każdej sytuacji. Niezmiernie ważne jest precyzyjne określenie potrzeb klientów i zapewnienie im obsługi adekwatnej do ich oczekiwań. Pomoże Ci w tym mądrze wdrożony system CJM, który zapewni personelowi mniej stresujące środowisko pracy, a klientom komfortowe warunki oczekiwania i obsługi. Stwórz pozytywne pierwsze wrażenie. Zainwestuj w CJM.
iFLOW sektor publiczny

Systemy kolejkowe wspierają zarządzanie

 

iFLOW systemy kolejkowe
Zaczynaliśmy od prostych systemów kolejkowych. Inspirowani potrzebami naszych klientów prowadziliśmy intensywne prace rozwojowe. Na przestrzeni lat, wspólnie z Qmatic, stworzyliśmy kompleksowe rozwiązania służące do zarządzania przepływem i obsługą klientów oraz powiązaną z tym procesem informacją. Określamy je obecnie pojęciem Customer Journey Management (CJM). Dzisiaj jesteśmy światowym liderem posiadającym bogatą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie CJM. Nie spoczęliśmy na laurach, nieustannie śledzimy nowe trendy i kontynuujemy rozwój produktów.
Przeszło 52 tysiące systemów kolejkowych Qmatic funkcjonuje obecnie w 122 krajach. Usprawniają one obsługę klientów w bankach, punktach handlu detalicznego, instytucjach sektora publicznego, uczelniach, biurach podróży i punktach opieki zdrowotnej. Szacuje się, że każdego roku 1,8 miliarda osób tj. przeszło 1/4 ludności świata, korzysta z rozwiązań Qmatic. W Polsce przez ostatnich 20 lat, jako Qmatic, a dzisiaj jako iFlow wyznaczamy nowe trendy w zarządzaniu przepływem klientów. Promujemy efektywny model obsługi i nieustannie czynimy starania, aby dostosować nasze rozwiązania do najnowszych standardów. Nasze produkty cechuje wysoka jakość, trwałość i niezawodność. Jesteśmy dumni z tego, że każdego dnia wspieramy obsługę tysięcy klientów w wielu różnych organizacjach na terenie całej Polski.

System kolejkowy kluczem do sukcesu

 

Samo wdrożenie systemu kolejkowego nie gwarantuje sukcesu. Sukces CJM jest wynikiem synergii uzyskanej poprzez połączenie walorów odpowiednio dobranego rozwiązania z ekspercką wiedzą naszych specjalistów. Służymy wieloletnim doświadczeniem i na bieżąco doradzamy jak doskonalić procesy, które mają wpływ na jakość, efektywność i koszty obsługi. Zawsze gwarantujemy współpracę w przyjaznej atmosferze.
Nasze rozwiązania CJM projektujemy z myślą o wzroście wartości biznesowych, które umocnią Twoją markę i pozycję na rynku. Wiemy, że kluczem do sukcesu jest najlepsza obsługa z indywidualnym podejściem, która zapewnia sprawiedliwe traktowanie wszystkich klientów i daje poczucie komfortu oraz osobistego podejścia. Dodatkowo, pokazuje szacunek oraz zaangażowanie w obsługę. Nie zwlekaj i skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.
systemy kolejkowe


Z naszych rozwiązań korzystają