Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

Orchestra

… i wszystko gra!

Qmatic Orchestra 7 – jeżeli potrzebujesz prostego systemu kolejkowego lub zaawansowanej platformy do wielokanałowego Zarządzania Podróżą Klienta

Dowiedz się więcej

Customers Experience
w centrum uwagi

Customer Experience (CX), to zbiór wszelkich elementów składających się na ogólne wrażenie klienta podczas jego kontaktu z marką.

Dowiedz się więcej

Aplikacje mobilne
poprawiają doświadczenia klienta

Dowiedz się więcej

Czym jest system kolejkowy?

System kolejkowy lub System Kierowania Przepływem Klientów albo, jak niektórzy mówią „system numerkowy”, to rozwiązanie służące do Zarządzania Podróżą Klienta i jego doświadczeniem powiązanym z interakcją z Twoją marką, z Twoim urzędem lub Twoim punktem opieki medycznej. Systemy kolejkowe skracają czas oczekiwania zapewniając jednocześnie komfortowe warunki obsługi.

Od blisko 30 lat projektujemy i wdrażamy systemy kolejkowe Qmatic, największego producenta tego typu rozwiązań na świecie, z których każdego roku korzysta przeszło 2 miliardy osób. Kompleksowe usługi iFLOW obejmują projektowanie, wdrożenie, wsparcie techniczne, dystrybucję materiałów eksploatacyjnych (rolek biletowych) do systemu Qmatic oraz konsulting w zakresie analizy cennych danych statystycznych gromadzonych przez nasze rozwiązania począwszy od prostych systemów kolejkowych do zaawansowanej platformy wielokanałowego Zarządzania Podróżą i Doświadczeniem Klienta.

Jesteśmy jedynym partnerem Qmatic w Polsce. Posiadamy najwyższy status Premium Solution Partner.

Jakie są twoje wyzwania?

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom iFLOW dowiesz się, co zrobić, żeby poprawić jakość obsługi oraz zwiększyć poziom satysfakcji klientów.

Chcę zwiększyć zyski
Chcę poprawić jakość obsługi
Chcę zredukować koszty
Chcę poprawić efektywność
Chcę prowadzić skuteczną komunikację z klientami
Chcę poprawić relacje z klientami
Chętnie Ci doradzimy, jak to zrobić

Jakie korzyści przynoszą systemy kolejkowe?

iFlow-Korzyści Dla klientów
  • komfort i wygoda
  • wysoka jakość obsługi
  • oszczędność czasu
  • bezpieczeństwo i dyskrecja
  • szybkość i skuteczność
  • sprawiedliwość i porządek
  • eliminacja ryzyka wyboru złej kolejki
  • możliwość rezerwacji wizyty
iFlow-Korzyści Dla personelu
  • lepsze warunki pracy
  • eliminacja stresu
  • możliwość skupienia się na indywidualnej obsłudze klienta
  • ład, porządek i bezpieczeństwo
  • uwolnienie od obowiązku zarządzania ruchem klientów i kolejnością obsługi
  • sposób na złagodzenie frustracji klientów
iFlow-Korzyści Dla kierownictwa
  • narzędzie organizacji pracy
  • narzędzie dystrybucji informacji, komunikatów, ogłoszeń, reklam itp.
  • zbiór cennych danych statystycznych dotyczących obciążenia, czasów oczekiwania, czasów obsługi, liczby obsłużonych klientów, wykonanych transakcji
  • narzędzie kontroli jakości i wydajności pracy personelu
  • narzędzie zarządzania zasobami pracowniczymi
  • bieżący monitoring wszelkich zdarzeń dotyczących obsługi klientów
  • system wczesnego ostrzegania np. alerty typu zbyt długi czas oczekiwania, zbyt mała obsada stanowisk

Customer Journey Management (CJM), to Zarządzanie Podróżą Klienta.

Mówimy tutaj o całym procesie, począwszy od wyrażenia chęci klienta do wizyty w banku, urzędzie, sklepie lub pacjenta w szpitalu, poprzez moment rezerwacji spotkania, aż do chwili wizyty w punkcie obsługi, oczekiwania, obsługi i badania satysfakcji klienta.

Nasza koncepcja obsługi klienta, gwarantuje płynne przejście ze świata online do fizycznej obsługi face to face w środowisku offline, którym jest Twoje biuro obsługi, Twój sklep, Twój urząd, Twój szpital lub oddział Twojego banku.

CJM jest jedną z metodologii wykorzystywaną przez nas w zakresie szeroko pojętego Customer Experience Management (CXM). Za pojęciem zdefiniowanym przez Qmatic, jako CJM kryje się proces, który tworzy realne korzyści biznesowe.

Dowiedz się, jak może wyglądać idealna podróż Twoich klientów

Systemy kolejkowe wspierają zarządzanie

Zaczynaliśmy od prostych systemów kolejkowych. Inspirowani potrzebami naszych klientów prowadzimy nieustannie prace rozwojowe. Na przestrzeni lat, wspólnie z Qmatic, stworzyliśmy kompleksowe rozwiązania służące do zarządzania przepływem i obsługą klientów oraz powiązaną z tym procesem informacją. Określamy je obecnie pojęciem Customer Journey Management (CJM). Dzisiaj jesteśmy światowym liderem posiadającym bogatą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie CJM. Nie spoczęliśmy na laurach, nieustannie śledzimy nowe trendy i kontynuujemy rozwój produktów.

Przeszło 65 tysięcy systemów kolejkowych Qmatic funkcjonuje obecnie w ponad 120 krajach. Usprawniają one obsługę klientów w bankach, punktach handlu detalicznego, instytucjach sektora publicznego, uczelniach, biurach podróży i punktach opieki zdrowotnej.

Każdego roku z rozwiązań Qmatic korzysta przeszło 2 miliardy osób na całym świecie, co stawia Qmatic w pozycji globalnego lidera w swojej dziedzinie.

Od blisko 30 lat iFLOW wspiera obsługę Polaków w biurach administracji rządowej i publicznej oraz w bankach, punktach opieki medycznej i sklepach handlu detalicznego

IFlow-Polska

Pomyśl, ile osób traci czas stojąc w kolejkach. A czas, to pieniądz! My w iFLOW wiemy, jak ten czas skrócić do minimum. 60 milionów wizyt klientów obsługiwana jest każdego roku przez rozwiązania iFLOW. Skracając czas oczekiwania każdej z osób tylko o 1 minutę, oszczędzamy 1 milion godzin rocznie.

iFLOW, jako jedyny certyfikowany partner Qmatic w Polsce, wyznacza nowe trendy w Zarządzaniu Podróżą Klientów.

Oczekiwania klientów, którzy są coraz bardziej ”cyfrowi” i mobilni staramy się wyprzedzać poprzez innowacyjną funkcjonalność naszych rozwiązań, począwszy od prostych systemów kolejkowych do zaawansowanych rozwiązań CXM klasy enterprise.

Promujemy efektywny model obsługi klientów i nieustannie dostosowujemy nasze rozwiązania do najnowszych standardów. Nasze produkty cechuje wysoka jakość, trwałość i niezawodność, co wpisuje się doskonale w strategie zrównoważonego rozwoju naszych klientów. Oferujemy najkorzystniejszą na rynku relację ceny do jakości wdrażanych przez nas rozwiązań. Jesteśmy dumni z tego, że każdego dnia wspieramy obsługę tysięcy klientów w wielu różnych punktach obsługi na terenie całej Polski, oszczędzając ich czas i przynosząc konkretne korzyści biznesowe organizacjom, które inwestują w Zarządzanie Doświadczeniem Klienta.

System kolejkowy kluczem do sukcesu

Nie trać czasu! W kolejkach stoisz Ty, Twoi klienci, Twoi pracownicy, a każda minuta spędzona biernie w kolejce jest ewidentną stratą czasu. A czas, to pieniądz! Dbając o swój czas, o czas Twoich klientów i Twoich pracowników wnosisz olbrzymią wartość.

Samo wdrożenie systemu kolejkowego nie gwarantuje sukcesu. Analiza cennych danych statystycznych, jakie gromadzimy w procesie obsługi klienta, jest niezbędnym wsparciem dla inicjatyw prowadzących do poprawy doświadczenia klienta.

Ile kosztuje system kolejkowy? Pytając o cenę systemu kolejkowego, należy zawsze uwzględniać cały wachlarz korzyści biznesowych, jakie konkretne rozwiązanie gwarantuje.

Nasze rozwiązania CJM projektujemy z myślą o wzroście wartości biznesowych, które umocnią Twoją markę i Twoją pozycję na rynku.

Wiemy, że kluczem do sukcesu jest wysoka jakość obsługi klientów, zawsze z indywidualnym podejściem.

Służymy wieloletnim doświadczeniem i doradzamy, jak doskonalić procesy, które mają wpływ na jakość, efektywność i koszty obsługi. Zawsze gwarantujemy współpracę w przyjaznej atmosferze.

Cyfryzacja usług

Wbrew pozorom, błyskawiczna cyfryzacja usług nie eliminuje całkowicie potrzeby fizycznej obsługi klientów. Stawia natomiast jeszcze wyższe wymagania, co do jakości. Rozwiązania iFLOW prowadzą klientów do usług w sposób płynny, dbając o to aby cała podróż klienta przebiegała sprawnie, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Oferowany przez nas system rezerwacji wizyt on-line i dedykowane aplikacje mobilne sprawiają, że przejście od cyfrowej interakcji klienta z twoja marką do fizycznej obsługi jest w 100% pozytywnym doświadczeniem.

Każdy kontakt z klientem dostarcza cennych informacji, które można w prosty sposób analizować przy pomocy naszych narzędzi Business Intelligence. My w iFLOW widzimy, że Machine Learning jest nowym BI. Business Intelligence odchodzi od statycznych raportów, które mówią, co się stało, do interaktywnych dashboardów, w których można przeglądać informacje, aby spróbować zrozumieć dlaczego tak się stało. Nowe źródła danych, w tym urządzenia w Internet of Things (IoT), wypychają firmy z reaktywnych narzędzi analitycznych, które oglądasz raz w miesiącu, by wykrywać trendy, czy raz dziennie, by sprawdzić problemy – do proaktywnych analiz, które wysyłają alerty i ostrzeżenia w czasie rzeczywistym z poziomu dashboardów, tak jak robią to nasze rozwiązania. Umożliwia to lepsze wykorzystanie danych operacyjnych, których użyteczność jest większa, bo są ciągle aktualne.

Zapotrzebowanie na dashboardy wyświetlające dane w czasie rzeczywistym rośnie, dlatego iFLOW stara się dostarczać stosowne rozwiązania analityczne. Wiele organizacji chce na bieżąco śledzić wyniki swojej działalności, a tymczasem starsze rozwiązania ciągle pokazują jedynie rzeczy, które już się wydarzyły. Widzimy, że najszybciej rozwijającym się obszarem jest analiza predykcyjna i inne zaawansowane analizy, dostępne w oferowanych przez nas rozwiązaniach Qmatic i RetailNext.

Zapytaj, co możemy dla Ciebie zrobić