Produkty


Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dlatego nasze produkty są szyte na miarę potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Oferowane przez nas systemy kolejkowe spełnią wymagania zarówno małych, kilkustanowiskowych punktów obsługi, jak i dużych sieci oddziałów z setkami użytkowników, w których zarządzanie podróżą klienta odbywa się w sposób centralny.

Oprogramowanie

Qmatic Orchestra


Qmatic Orchestra jest to najwyższej klasy w pełni skalowalne oprogramowanie zarządzania podróżą klienta przystosowane do szybkiej oraz łatwej adaptacji i konfiguracji. Doskonale sprawdza się w pojedynczych lokalizacjach, jak i w sieci oddziałów z jednym centralnym serwerem aplikacji. Struktura systemu oparta jest na aplikacji działającej wyłącznie w środowisku webowym. Wszelkie prace związane z konfiguracją, zarządzaniem i eksploatacją systemu realizowane są za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Ogranicza to koszty związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu oraz pozwala na pracę w systemie w dowolnym miejscu w dowolnym czasie.

Korzyści wynikające z posiadania systemu Orchestra to:

  • Centralna administracja: niższe koszty operacyjne (utrzymanie w ruchu, konserwacja)

  • Komunikacja poprzez LAN/WAN

  • Możliwość wykorzystania serwerów wirtualnych i architektury 64-bitowej

  • Zapis wszystkich danych w jednym miejscu (centralna baza danych operacyjnych i statystycznych systemu)

  • Uproszczona i ujednolicona standaryzacja procedur i sposobu obsługi klientów w całej sieci oddziałów, jednolite reguły biznesowe

  • Prosty benchmark oddziałów (osiągi, wyniki pracowników, identyfikacja najlepszych praktyk)

  • Prosta adaptacja - każdy oddział może funkcjonować z uwzględnieniem lokalnych potrzeb i wymagań

  • Możliwość grupowania oddziałów, np. ze względu na wielkość czy lokalizację

  • Logowanie do systemu za pomocą LDAP

  • Centralny system licencjonowania

Orchestra wspiera cały proces obsługi klienta oraz pozwala na bezproblemową i wydajną obsługę umożliwiając:

  • Dopasowanie kompetencji pracownika do potrzeb klienta

  • Personalizację procesu obsługi poprzez identyfikację klienta

  • Ograniczenie działań klientów i pracowników

  • Zwiększenie poziomu satysfakcji klientów i pracowników

Qmatic Solo


Oprogramowanie Qmatic Solo stworzone zostało z myślą o mniejszych punktach obsługi zarządzanych lokalnie. Charakterystyczną cechą systemów kolejkowych Solo jest to, że nie wymagają one serwera aplikacji. Urządzeniem sterującym systemem oraz pracą wszystkich jego elementów tj. terminali stanowiskowych sprzętowych lub software’owych, wyświetlaczy, dodatkowych drukarek biletów jest automat biletowy. Solo umożliwia użytkownikowi dostęp do informacji systemowych z dowolnego komputera w sieci. Dla potrzeb osób lokalnie nadzorujących obsługę klientów, dostępne są bieżące informacje systemowe wspierające zarządzanie. Dodatkową funkcjonalnością systemu Solo jest moduł rezerwacji wizyt przez internet oraz raporty statystyczne.

Pozwól swoim klientom zarezerwować wizytę online i płynnie przejść od check-in’u do obsługi


Spersonalizowany interfejs prowadzi klienta przez proces rezerwacji wizyty. Wizyta klienta w punkcie obsługi jest zaplanowana i klient jest przygotowany, więc cały proces przebiega sprawnie z zachowaniem najwyższych standardów jakości.

Orchestra posiada własny moduł rezerwacji wizyt, ale może również współpracować z rozwiązaniami stron trzecich. Planowanie wizyt pozwala twojej organizacji na przygotowanie stosownych zasobów do efektywnej obsługi z uwzględnieniem zarówno liczby klientów, jak i ich indywidualnych potrzeb.

W rezultacie jakość obsługi jest wyższa, twoje zasoby są efektywnie wykorzystane a personel pracuje w bardziej komfortowych warunkach skuteczniej obsługując klientów. Dobrze funkcjonujący proces obsługi sprawia, że doświadczenie klienta z interakcji z twoja marką jest tylko pozytywne.

Dedykowane aplikacje mobilne


Aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek usług, ukazując bezgraniczny potencjał urządzeń mobilnych. Zmiany, jakie niesie za sobą postęp technologiczny zauważalne stają się również w sektorze customer journey management. Qmatic pozwala kreować indywidualny model obsługi dopasowany do aktualnych potrzeb.

Spersonalizuj i zoptymalizuj proces obsługi klientów z nowoczesnymi rozwiązaniami Qmatic

Mobile Connect 3

Mobilny asystent obsługi dla twojego personelu.

Zrób pozytywne pierwsze wrażenie na kliencie zapewniając wysoką jakość obsługi z niezwykłą aplikacją Qmatic. W zasięgu rąk twojego zespołu znajdą się informacje, które sprawią iż twój personel stanie się bardziej wydajny i efektywny w obsłudze klientów. Zarządzaj umówionymi spotkaniami i otrzymuj informacje o nowo przybyłych klientach na swój telefon.

Mobile Connect jest biznesową aplikacją Qmatic na urządzenia mobilne. Dzięki niej pracownicy mogą rozpocząć obsługę klientów w strefie oczekiwania witając ich i zapraszając do właściwego stanowiska. Sprawi to, że każdy z klientów poczuje się wyjątkowo i z przyjemnością powróci w przyszłości. Aplikacja Mobile Connect dostępna jest dla systemów iOS oraz Android.

Spotlight


Spotlight to odtwarzacz multimedialny w postaci aplikacji mobilnej Qmatic. Został opracowany z myślą o dostarczeniu klientom informacji o statusie kolejki, a usługodawcom zintegrowanych, graficznych mediów dla uzyskania najbardziej opłacalnego efektu.

Android stał się bardzo popularną platformą dla odtwarzaczy multimedialnych. Korzystają z niej różnego rodzaju urządzenia jak komputery, media playery, a nawet telewizory. Spotlight jest dedykowany do prezentacji informacji na wyświetlaczach stanowiskowych funkcjonujących na bazie monitorów LCD.

Qmatic Concierge


Qmatic Concierge jest responsywną aplikacją przeznaczoną na tablety nawigatorów (osób witających klientów przybywających do oddziału). Umożliwia wykonanie podstawowych czynności poprzedzających bezpośrednią obsługę, takich jak: utworzenie biletu, identyfikacja klientów, potwierdzenie lub usunięcie umówionej wizyty.

Mobile Ticket


Mobile Ticket umożliwia klientom pobranie biletu z systemu Qmatic przed jego przyjazdem do punktu obsługi. Klientom znajdującym się w oddziale umożliwia pobranie biletu na telefon, dając im swobodę poruszania się, przy jednoczesnym monitorowaniu swojej pozycji w kolejce do obsługi.

Klienci mogą uzyskać bilet mobilny na kilka sposobów:

  • Poprzez stronę internetową. Przed pobraniem biletu, klient otrzyma informację o pobliskich oddziałach i realizowanych przez nie usługach oraz liczbie osób oczekujących w kolejce.
  • W formie wiadomości SMS zawierającej link do biletu mobilnego. Wiadomość SMS może zostać wysłana przez pracownika obsługi lub automatycznie po wprowadzeniu przez klienta numeru telefonu na planszy kiosku systemu Qmatic znajdującym się w punkcie obsługi.
  • W postaci QR kodu do zeskanowania przez klientów przybyłych do punktu obsługi, dzięki czemu nie muszą oni podawać swoich danych (takich jak numer telefonu).
  • W postaci QR kodu drukowanego na bilecie. Bilet mobilny generowany jest poprzez zeskanowanie QR kodu na pobranym z automatu biletowego bilecie, dzięki czemu klient może monitorować swoje miejsce w kolejce z poziomu telefonu komórkowego.

Mobile Ticket integruje się z oprogramowaniem Orchestra za pośrednictwem API Gateway, co daje gwarancję kontrolowanej i bezpiecznej komunikacji.

Urządzenia: automaty biletowe

Qmatic Intro 17


Qmatic Intro 17 cechuje nowoczesny i elegancki design, jest stosowany jako kiosk biletowy w systemach obsługi klientów. Jego podstawową funkcją jest przedstawienie klientom dostępnych grup usług i wydanie biletu do wybranego przez klienta rodzaju usługi. Automat Intro 17 ma wbudowany monitor dotykowy LCD o przekątnej ekranu 17’’. Umożliwia on projektowanie wielopoziomowych, czytelnych i zrozumiałych dla klienta plansz. Wydruk biletu następuje po dotknięciu pola z wybranym opisem. Opcjonalnie może być zastosowany czytnik kart magnetycznych do identyfikacji klientów. Intro 17 może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.

Qmatic Intro 8


Qmatic Intro 8 jest niewielkich rozmiarów automatem biletowym z dotykowym wyświetlaczem LCD o przekątnej ekranu 8’’. Umożliwia on projektowanie wielopoziomowych, czytelnych i zrozumiałych dla klienta plansz. Wbudowana sieciowa drukarka biletów może drukować informacje w dowolnym języku. Wydruk biletu następuje po dotknięciu pola z wybranym opisem. Intro 8 może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.

Qmatic Intro 5


Qmatic Intro 5 jest niewielkich rozmiarów automatem biletowym łączącym w sobie ekran z pięcioma mechanicznymi przyciskami. Automat pozwala na konfigurację maksymalnie do pięciu grup usług (kolejek). Wydruk biletu następuje po naciśnięciu przycisku z wybranym opisem. Intro 5 może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.

Qmatic TP Touch


Qmatic TP Touch jest niewielkich rozmiarów automatem biletowym z dotykowym wyświetlaczem LCD o przekątnej ekranu 7’’. Umożliwia on projektowanie czytelnych i zrozumiałych dla klienta plansz. Wydruk biletu następuje po dotknięciu pola z wybranym opisem. TP Touch może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.

Qmatic TP Button


Qmatic TP Button jest niewielkich rozmiarów automatem biletowym z pięcioma przyciskami mechanicznymi. Automat pozwala na konfigurację maksymalnie do pięciu grup usług (kolejek). Wydruk biletu następuje po naciśnięciu przycisku z wybranym opisem. TP Button może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.

Urządzenia: wyświetlacze

 

Wyświetlacze stanowiskowe

Wyświetlacze stanowiskowe montowane są bezpośrednio nad stanowiskami lub pokojami obsługi. Wyświetlają one numery biletów aktualnie obsługiwanych klientów. Mogę one przyjmować różne rozmiary, w zależności od potrzeb klienta oraz wybranej technologii wykonania (LED, LCD).


Wyświetlacze główne

Wyświetlacze główne służą do informowania klientów o ostatnio przywołanych numerach biletów. Mogę one przyjmować różne rozmiary, w zależności od potrzeb klienta oraz wybranej technologii wykonania (LED, LCD). Najczęściej stosowane są wyświetlacze LCD na bazie telewizorów lub monitorów wielkoformatowych. Do zarządzania treścią wyświetlaną na wyświetlaczu głównym wymagane jest podłączenia komputera typu player.

Urządzenia: terminale przywoławcze

Terminale programowe


Terminale stanowiskowe programowe uruchamiane są na komputerach znajdujących się na stanowiskach obsługi. Umożliwiają one przywołanie klienta, przesłanie klienta do innego stanowiska obsługi, zamknięcie stanowiska, wybór stanowiska i profilu obsługi. Pozwalają także na wybranie i przywołanie dowolnego numeru klienta z listy osób oczekujących.

Terminale sprzętowe


Terminale stanowiskowe sprzętowe posiadają zbliżoną funkcjonalność do terminali programowych. Stosowane są systemach, w których stanowiska obsługi nie są wyposażone w komputery lub nie ma możliwości zainstalowania aplikacji terminala programowego na komputerach użytkownika.

Rolki biletowe Qmatic

Rolki biletowe Qmatic

Rolki Qmatic produkowane są z papieru termicznego, gwarantującego szybki druk o najwyższej jakości. Jest to specjalnie opracowany i produkowany dla Qmatic rodzaj papieru termicznego.

Wysoka jakość papieru i odpowiednie właściwości pozwalające uzyskać optymalny druk przy ściśle określonej temperaturze są bardzo ważnymi czynnikami decydującymi zarówno o jakości druku, jak i trwałości i niezawodności pracy głowicy drukującej.

W ofercie posiadamy dwa rodzaje rolek biletowych do systemu Qmatic:

  • Rolka biletowa Qmatic (3 000 biletów na rolce)
    rozmiar: 62x60mm, 12 rolek/karton
    Do automatów biletowych typu BP
  • Rolka biletowa Qmatic (2 000 biletów na rolce)
    rozmiar: 60x60mm, 24 rolek/karton
    Do automatów biletowych typu INTRO, VISION, TP