Fundamentem naszej działalności jest świadomość tego, jak ogromne znaczenie dla biznesu mają spotkania między ludźmi.

Od ponad 25 lat jesteśmy na polskim rynku liderem w obszarze rozwiązań Customer Experience Management. Każdego dnia podejmujemy nowe wyzwania. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania pozwalające na doskonalenie procesów biznesowych i lepsze zarządzanie obsługą klientów.

Jako partner Qmatic, wdrażamy w Polsce rozwiązania usprawniające obsługę klientów, począwszy od prostych systemów kolejkowych poprzez zaawansowane rozwiązania CJM klasy Enterprise.

W ramach rozwiązań wspierających zarządzanie obsługą i doświadczeniem klientów, oferujemy światowej klasy rozwiązania Digital Signage.

Jesteśmy certyfikowanym partnerem NEC wiodącego producenta profesjonalnych monitorów wielkoformatowych.
Do zarządzania rozwiązaniami digital signage (DS) stosujemy aplikację Easescreen. Jest to jedna z najlepszych na świecie platform DS oferująca optymalną relację jakości do ceny.

Jako partner RetailNext, firmy znajdującej się w Top 10 najbardziej innowacyjnych firm Big Data na świecie, oferujemy wszechstronną platformę analityczną dla handlu detalicznego, która oprócz pomiaru ruchu klientów, analizuje ich zachowania i gromadzi wszelkie informacje na temat wizyty klienta w punkcie sprzedaży. Dzięki RetailNext, jesteśmy w stanie pokazać kierownictwu sieci handlowych, jak klienci zachowują się w ich sklepach, jak wygląda ich ścieżka zakupu, ile wizyt kończy się zakupem i co należy zrobić, aby lepiej wykorzystać powierzchnię sprzedażową.

Obsługujemy klientów kompleksowo oferując usługi projektowania i budowy dedykowanej infrastruktury sprzętowej, w tym instalacje czujników i kamer. Współpracujemy m.in z Axis - szwedzkim producentem wysokiej jakości kamer.

iFLOW otrzymał dyplom Gazeli Biznesu 2016 w 17 edycji rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich firm. Spółka została również wyróżniona w trzech ostatnich edycjach ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu przez Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie wiarygodnych danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego.

Wykorzystując globalne doświadczenie oraz unikalne kwalifikacje naszego zespołu, wnosimy na rynek wartość dodaną wspierając naszych klientów w ich działaniach na rzecz optymalizacji zysków, podnoszenia jakości obsługi oraz doskonalenia procesów biznesowych.

Nasz model biznesowy obejmuje trzy obszary działalności:

Konsultujemy się z twoim zespołem, aby zrozumieć cele biznesowe i przeanalizować metody działania twojej organizacji oraz towarzyszące im procesy. Projektujemy i rekomendujemy odpowiednie rozwiązanie
Implementujemy rozwiązanie, integrując je w infrastrukturze organizacji i dostosowując do twoich wymagań
W każdej sytuacji możesz zlecić nam utrzymanie wdrożonego rozwiązania w ruchu. Udzielamy najwyższej jakości wsparcia na potrzeby bieżącej eksploatacji. Również na tym etapie po wdrożeniu rozwiązania, nasi konsultanci są zawsze gotowi do współpracy w zakresie analizy procesów oraz eksploracji i analizy danych w celu rozwoju twojego biznesu.

Identyfikujemy obszary wymagające poprawy, ustalamy przyczyny problemów i wskazujemy metody ich eliminacji.

Z naszych usług i rozwiązań korzystają największe banki: PKO BP, BZ WBK, ING, sądy, urzędy skarbowe, urzędy pracy, urzędy miast i starostwa, ambasady, uczelnie, punkty opieki zdrowotnej oraz przedstawiciele detalu: IKEA, Multimedia, Vectra, innogy, Poczta Polska, Orange, Polkomtel, TKMaxx i wielu innych.

Nasza firma od wielu lat cieszy się bardzo dobrą opinią i zaufaniem klientów. Zespół specjalistów odpowiedzialnych za wsparcie użytkowników, świadczy najwyższej jakości usługi, cenione w Polsce za profesjonalizm i rzetelność.

Z bogatym międzynarodowym doświadczeniem i ekspercką wiedzą z obszaru CX, jesteśmy wiarygodnym i bezpiecznym partnerem. Wysoka jakość produktów, które oferujemy gwarantuje wieloletnią, tanią i niezawodną eksploatację wdrażanych przez nas rozwiązań.

Współpracując z iFLOW uzyskasz „flow” w procesach, a więc i „flow” w biznesie.