Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

Rozwiązania iFLOW dla sektora medycznego

Iflow

Kontrola kosztów, poprawa efektywności i pełna satysfakcja pacjentów

Rozumiemy, że szpitale dokładają wszelkich starań, żeby skrócić czas oczekiwania i efektywnie realizować zadania, do których zostały powołane. Nigdzie bowiem wyzwania te nie są tak trudne do spełnienia, jak w sektorze medycznym, borykającym się często z trudną sytuacją finansową, ale też z problemami zniecierpliwionych pacjentów. Nasze systemy Customer Journey Management pomogą Ci utrzymać wysoki poziom obsługi pacjentów oraz zapewnić komfort pracy personelu. Jednocześnie narzędzia jakie oferuje CJM ułatwią Ci podejmowanie właściwych decyzji w zakresie zarządzania oraz polityki personalnej. Przełoży się to na zwiększenie efektywności operacyjnej i zoptymalizowanie kosztów Twojej placówki medycznej. Systemy Qmatic z powodzeniem funkcjonują w szpitalach, przychodniach i zakładach opieki zdrowotnej na terenie całej Polski. Usprawniają pracę rejestracji, laboratoriów, gabinetów lekarskich czy też izb przyjęć. Przekonaj się w jaki sposób zastosowanie CJM podniesie komfort i zadowolenie pacjentów oraz usprawni działanie Twojej placówki – skontaktuj się z nami

Przyjazna opieka medyczna to podróż, która rozpoczyna się na długo przed wizytą w gabinecie lekarskim i na niej się nie kończy

  • Ograniczenie zdenerwowania pacjentów i zredukowanie czasu oczekiwania na wizytę. Dzięki odpowiednim komunikatom wyświetlanym w poczekalni na monitorach Digital Signage lub przesyłanym na telefon komórkowy oczekujący pacjenci będą zawsze dobrze poinformowani
  • Dzięki integracji systemu rejestracji wizyt w środowiskach: online, mobile, call center oraz w punkcie rejestracji pacjentów czas oczekiwania na wizytę ulega skróceniu
  • Po sprawnej i szybkiej rejestracji, obsługa medyczna jest dobrze przygotowana do obsługi pacjenta znając już jego oczekiwania i potrzeby
  • CJM optymalizuje przepływ pacjentów i proces ich obsługi eliminując ewentualne niejasności, które mogą wystąpić już w chwili rejestracji
  • Gwarancja spokojnej, uczciwej i uporządkowanej kolejki oraz komfortowych warunków oczekiwania
  • Przyjazne środowisko pracy dla personelu, który dzięki wsparciu nowoczesnych technologii może skupić się wyłącznie na obsłudze pacjenta

Zapytaj o ofertę