Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

Rozwiązania iFLOW dla sektora detalicznego

Iflow

Uciążliwe stanie w kolejce zmieniło się na przestrzeni lat i dzięki błyskawicznemu rozwojowi technologii nadal ulega zmianie.

Qmatic był inicjatorem tych zmian w skali światowej, a my w Polsce, kontynuujemy ten sukces, jako iFlow.

Począwszy od koncepcji kolejki liniowej, do kolejki wirtualnej która dzięki technologii pozostawia nam swobodę oczekiwania na obsługę.

Jedną z podstawowych przyczyn dla których klienci wychodzą ze sklepu, nie dokonując zakupu są właśnie kolejki.

Oferujemy innowacyjne rozwiązania, pozwalające klientom przemieszczać się swobodnie po powierzchni sklepu w sytuacjach, kiedy trzeba poczekać na płatność w kasie lub rozmowę z doradcą klienta. Głosowe przywołanie klienta typu „stanowisko numer 3”, wydanie biletu, który wskazuje na miejsce klienta w kolejce, ekrany i monitory prezentujące treści informacyjne i reklamowe, to przykłady stosowane przez nas od lat. Dzisiaj oferujemy rozwiązanie, które daje jeszcze więcej… Mobile Ticket – idealne rozwiązanie dla handlu detalicznego.

Od blisko 30 lat służymy swoim doświadczeniem w zakresie poprawy jakości obsługi klientów. Dostarczamy jednocześnie informacje, które wspierają działania na rzecz poprawy efektywności operacyjnej i wzrostu zyskowności sklepów.

Mając świadomość dynamiki zmian w zachowaniach klientów, aktualizujemy funkcjonalność naszych systemów, dzięki czemu oferowane przez iFlow rozwiązania pozostają innowacyjne. Ale to nie wszystko:

Posiadamy wiedzę opartą na obserwacji zachowań konsumenckich

  • Znane nam są preferencje decyzji zakupowych klientów
  • Wiemy, nad czym należy jeszcze popracować, by w pełni zadowolić klientów
  • Oferujemy rozwiązania sprawdzone, które nie tylko poprawiają warunki obsługi, ale wpływają wprost na zwiększenie sprzedaży

Jeśli chcesz podnieść poziom satysfakcji klientów oraz zadowolenie personelu, skontaktuj się z nami już dzisiaj.

Smartphone Mobile Ticket

Dzisiaj, kiedy klienci mogą kupować zarówno przez internet, przy użyciu telefonu komórkowego, jak i w fizycznym sklepie, staramy się łączyć te światy, aby doświadczenie klientów było pozytywne w każdej sytuacji.

  • Klienci mogą znaleźć i kupić produkt online, wyszukać lokalizację sklepu poprzez aplikację mobilną oraz za pomocą Click&Collect z łatwością i szybko odebrać swoje zakupy w wyznaczonym punkcie.
  • Klienci wybierając na automacie biletowym interesującą ich usługę, ustawiają się w wirtualnej kolejce i przyjemnie spędzają czas w twoim sklepie oczekując na swoją kolej. Opcjonalnie mogą też pobrać bilet na swoja komórkę.
  • Angażowanie klientów komunikatami i reklamami wyświetlanymi na monitorach Digital Signage pozytywnie wpływa na percepcję czasu oczekiwania i skutecznie zachęca do zakupów.

Lojalność wobec marki i inne dodatkowe korzyści płyną z wiedzy o tym, jak sprostać potrzebom klientów, zanim jeszcze trafią do twojego sklepu

  • Wiele różnych kanałów kontaktu z klientem połącz w jedno niezwykłe doświadczenie
  • Utrzymaj produktywność pracowników na wysokim poziomie dostarczając im właściwych danych o klientach i ich preferencjach
  • Wykorzystaj odpowiednio system kolejkowy do łatwego zarządzania przepływem klientów
  • W pełni zintegrowany nowoczesny system Business Intelligence oraz Customer Feedback w czasie rzeczywistym, pozwoli Ci na ciągłe doskonalenie doświadczeń klientów
Zapytaj, co możemy dla Ciebie zrobić