Słuchaj opinii twoich klientów
i rozwijaj swój biznes


Zadowolenie klienta jest jednym z najważniejszych czynników sukcesu w biznesie. Wiedząc, za co Twoi klienci lubią i cenią Twoje usługi oraz jakie są ich oczekiwania i potrzeby, możesz doskonalić swoje działania i zyskać przewagę konkurencyjną. Rozumiemy znaczenie utrzymania wysokiej jakości usług, dlatego proponujemy Ci kompleksowe narzędzie, które pomoże Ci stale monitorować i dbać o ich zadowolenie.

Z pomocą systemu badania satysfakcji możesz łatwo identyfikować mocne i słabe obszary swojej działalności, analizować trendy i podążać za preferencjami klientów.


Wdrażając system badanie satysfakcji klientów:


  • Angażujesz klientów

  • Motywujesz pracowników

  • Poznajesz ukryte słabości sklepu/punktu obsługi

  • Udoskonalasz wizerunek firmy

  • Zyskujesz lepsze wyniki w marketingu szeptanym

  • Podnosisz poziom konkurencyjności firmy na rynku

  • Stale monitorujesz bieżący feedback klientów

  • Porównujesz osiągi w całej sieci

 

System daje bardzo szerokie możliwości tworzenia spersonalizowanych szablonów badań klientów. Wyniki prezentują czytelne raporty, które są dostępne on-line , a dodatkowo mogą być automatycznie generowane zgodnie z Twoimi potrzebami. Z kolei powiadomienia e-mail i SMS pozwolą Ci natychmiast zareagować na niepożądaną sytuację, jeszcze zanim wyjdzie klient.


Spraw, aby Twoi klienci czuli się ważni i mieli poczucie, że zachodzące pozytywne zmiany są ich udziałem. Wspólne wypracowanie usprawnień przyniesie obopólne korzyści i sprawi, że środowisko interakcji z klientem stanie się przyjemniejsze.