Rozwiązania iFLOW dla sektora detalicznego

 

Wprowadzenie innowacji takich jak: głosowe przywołanie klienta typu „stanowisko numer 3”, wydanie biletu, który wskazuje na miejsce klienta w kolejce, ekrany i monitory prezentujące treści informacyjne i reklamowe, przypominają nam, jak bardzo stereotyp uciążliwego stania w „ogonku” zmienił się na przestrzeni lat. Qmatic był inicjatorem tej rewolucji na świecie, a my w Polsce, kontynuujemy sukces pod nazwą iFlow. Rozwiązania Customer Journey Management z powodzeniem funkcjonują w punktach handlu detalicznego na całym świecie. Od przeszło 25 lat służymy swoim doświadczeniem w zakresie poprawy jakości obsługi klientów. Dostarczamy jednocześnie informacje, które wspierają działania na rzecz poprawy efektywności operacyjnej i wzrostu zyskowności. Mając świadomość dynamiki zmian w zachowaniach klientów, nasz zespół ekspercki stale prowadzi prace badawczo-rozwojowe, dzięki czemu rozwiązania CJM oferowane przez iFlow zawsze pozostają innowacyjne. Ale to nie wszystko:

  • Posiadamy wiedzę opartą na obserwacji zachowań konsumenckich
  • Znane nam są preferencje decyzji zakupowych klientów
  • Wiemy nad czym należy jeszcze popracować, by w pełni zadowolić klientów
  • Oferujemy rozwiązania sprawdzone, które nie tylko poprawiają warunki obsługi, ale wpływają też na zwiększenie sprzedaży.

Jeśli chcesz podnieść poziom satysfakcji klientów oraz zadowolenie personelu, skontaktuj się z nami już dzisiaj.

Nie od dziś wiadomo, że klienci mogą kupować przez internet, przy użyciu telefonu komórkowego i w sklepie stacjonarnym. Qmatic łączy te światy, aby dostarczyć klientom jak najbardziej satysfakcjonujących doświadczeń.

  • Klienci mogą znaleźć i kupić produkt online, wyszukać lokalizację sklepu poprzez aplikację mobilną oraz za pomocą Click&Collect z łatwością i szybko odebrać swoje zakupy w wyznaczonym punkcie
  • Klienci wybierając na automacie biletowym interesującą ich usługę, ustawiają się w wirtualnej kolejce i przyjemnie spędzają czas w twoim sklepie oczekując na swoją kolej
  • Angażowanie klientów komunikatami i reklamami wyświetlanymi na monitorach Digital Signage pozytywnie wpływa na percepcję czasu oczekiwania

Lojalność wobec marki i inne dodatkowe korzyści płyną z wiedzy o tym, jak sprostać potrzebom klientów, zanim jeszcze trafią do twojego sklepu

  • Wiele różnych kanałów kontaktu z klientem połącz w jedno niezwykłe doświadczenie
  • Utrzymaj produktywność pracowników na wysokim poziomie dostarczając im właściwych danych o klientach zebranych ze środowiska Click&Collect oraz preferencji wybieranych usług
  • Wykorzystaj odpowiednio system kolejkowy do łatwego zarządzania przepływem klientów
  • W pełni zintegrowany nowoczesny system Business Intelligence oraz feedback w czasie rzeczywistym, pozwoli ci na ciągłe doskonalenie doświadczeń klientów

Zapytaj o ofertę