Rozwiązania iFLOW dla sektora finansowego

 

Efektywna sprzedaż i podniesienie jakości obsługi w sektorze finansowym

Pomimo rosnącej popularności nowych kanałów dystrybucji takich jak bankowość internetowa, nadal wiele osób preferuje indywidualną obsługę bezpośrednio w oddziale banku. Pokazuje to, jak ważne z punktu widzenia sprzedaży jest spotkanie „twarzą w twarz” oraz budowanie silnych, trwałych i indywidualnych relacji. Wykorzystanie CJM ułatwi nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem i umożliwi optymalny z punktu widzenia potrzeb klienta dobór pracownika obsługi. Stanowi to ważny krok w budowaniu solidnych i trwałych relacji.

Nasze systemy będą ci również pomocne w uprawianiu cross-sellingu i up-sellingu dodatkowych usług i produktów. W ramach koncepcji aktywnego oczekiwania, narzędzia takie jak Context Marketing pozwolą na przekazanie treści informacyjno-reklamowych, a tym samym umilą czas oczekującym klientom. Poparciem zasadności i funkcjonalności rozwiązań CJM w sektorze finansowym jest liczba przeszło 10 000 wdrożonych systemów na całym świecie.

iFlow pomoże Ci podnieść poprzeczkę w zakresie obsługi klienta. Co więcej, przyniesie wymierne korzyści na wielu płaszczyznach funkcjonowania twojej firmy. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą - skontaktuj się z nami

 

Efektywnie wspieraj proces obsługi swoich klientów

  • Aplikacje mobilne pozwalają klientom zapisać się na wizytę i do niej przygotować jeszcze przed dotarciem do punktu obsługi
  • Podczas oczekiwania na wizytę, klienci są stale informowani o aktualnym statusie kolejki za pośrednictwem treści wyświetlanych na monitorach lub danych w aplikacji mobilnej. Dodatkowo mogą otrzymać wiadomość sms kiedy zbliża się czas ich obsługi
  • Klienci mogą wyrazić opinię o zadowoleniu z obsługi
 

Skuteczna obsługa klientów jest dla banków priorytetem

Wykorzystanie CJM ułatwi ci nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem i umożliwi optymalne dopasowanie kwalifikacji pracownika obsługi do oczekiwań klienta.

Inteligentne narzędzia operacyjne pomagają pracownikom personalizować każde działanie

  • Znając profil i potrzeby klienta pracownik może się odpowiednio przygotowywać do spotkania gwarantując klientowi obsługę z prawdziwie osobistym podejściem
  • Dzięki temu, że system kieruje klientów we właściwym czasie do odpowiednich stanowisk, podróż klienta przebiega sprawnie i w efekcie skraca się czas pomiędzy transakcjami
  • Funkcjonalność mobile ticket pozwala pracownikom być w kontakcie z klientami, gdziekolwiek się znajdują oraz informować ich o bieżącej sytuacji w wirtualnej kolejce
  • Feedback pozostawiony po zakończonej obsłudze, połączony z takimi danymi jak czas oczekiwania czy czas obsługi, generuje analitykę niezbędną do wypracowania najlepszych rozwiązań oraz zagwarantowania najwyższej jakości usług

Zapytaj o ofertę