Rozwiązania iFLOW dla sektora publicznego

 

Podnoszenie standardów obsługi w sektorze publicznym

Wiemy, że znaczna część jednostek sektora publicznego każdego dnia ma kontakt z tysiącami klientów. Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi jest prawdziwym wyzwaniem zwłaszcza, gdy musisz utrzymać równowagę pomiędzy potrzebami klientów, procedurami i wymaganiami urzędowymi. Wykorzystując Customer Journey Management odniesiesz natychmiastowe korzyści takie jak: zwiększenie kontroli zarządzania, poprawa jakości obsługi klienta i wyższy poziom zadowolenia personelu.

Setki organizacji z sektora publicznego na całym świecie od władz lokalnych, powiatowych i państwowych do ambasad i konsulatów, stosuje rozwiązania Qmatic CJM. Systemy te zostały opracowane we współpracy z przedstawicielami sektora publicznego, aby w jak najwyższym stopniu zaspokoić różnorodność potrzeb w zależności od rodzaju danej instytucji i obowiązujących w niej procedur.

Jeśli działasz w sektorze publicznym, skontaktuj się z nami, aby przekonać się co możemy dla ciebie zrobić.

Tworzymy przyjazne środowisko obsługi klientów i pracy pracowników

  • Umożliwienie klientom umówienia wizyty na dogodny dla nich termin. Dzięki temu czas oczekiwania jest skrócony do minimum, a urząd może przenieść nadmierne obciążenie z godzin szczytowych na godziny mniej popularne wśród klientów
  • Wyświetlanie atrakcyjnych treści na monitorach w połączeniu ze stanem kolejki angażuje oczekujących i sprawia, że odczuwany czas oczekiwania jest krótszy od rzeczywistego
  • Systemowe skojarzenie kompetencji pracownika z rodzajem sprawy klienta usprawnia obsługę, podnosi jej jakość a w konsekwencji buduje pozytywne relacje klient - pracownik
  • Możliwość udzielenia feedbacku po wizycie pozwoli śledzić zadowolenie klientów ze świadczonych usług i zdefiniować obszary wymagające poprawy.

Zapytaj o ofertę