Jak sprawić by odwiedzający stali się kupującymi?

Dokąd zmierza Customer Journey?
2 marca 2017
iFlow laureatem Gazeli Biznesu 2016
17 marca 2017

Nikogo nie trzeba przekonywać, że dzisiejszy klient nierozerwalnie związany jest z użytkowaniem urządzeń mobilnych. Wykorzystanie bogatego potencjału drzemiącego w tego rodzaju urządzeniach jest obecnie kluczowe dla osób odpowiedzialnych za strategię działań marketingowych. Cel jest jasny – podnieść doświadczenia zakupowe i zwiększyć koszyki zakupowe klientów.

Jak pokazują dane znaczna część internautów przeglądając choćby portale społecznościowe jednocześnie robi zakupy zachęcona wyświetlanymi reklamami. Wszystko wskazuje na to, że tendencja jest wzrostowa i ten kanał sprzedaży nieustannie będzie zyskiwał na popularności. Na co warto zwrócić uwagę aby odnieść sukces w sprzedaży mobilnej? O tym w poniższym materiale Boldchat LogMeIn.