Intro

Intro (17, 8, 5) to nowy kiosk wykorzystujący Linux

Intro 17 generation 2

Qmatic Intro 17 drugiej generacji Kiosk biletowy

Największy kiosk biletowy w naszej ofercie

Intro 17 drugiej generacji wykorzystuje Linuxa jako system operacyjny. Automat biletowy wyposażony jest również w przycisk konfiguracyjny, znajdujący się w urządzeniu. Przycisk ten przeniesie Cię z normalnej pracy do widoku konfiguracji bez restartowania automatu biletowego.

• W jednym urządzeniu zawiera wszystko czego potrzebujesz do przedstawienia kompletnej informacji o świadczonych usługach.
• Możliwość pracy w trybie rozproszonym.
• Wbudowana kamera i dwa głośniki stereo.
• Aktywny iBeacon.
• Opcjonalnie zestaw połączenia sufitowego do przeprowadzenia kabli z sufitu
• Umożliwia umieszczenie na ekranie dowolnej liczby usług lub informacji.
• 17-calowa pojemnościowa nakładka dotykowa umożliwia wybór usługi bez użycia siły, wystarczy lekkie dotknięcie odpowiedniego obszaru.
• Ekran widoczny z dużego kąta.
• Może funkcjonować z dowolnym systemem Qmatic – co oznacza, że w przypadku aktualizacji oprogramowania nie ma ryzyka ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wymianą kiosku.
• W przypadku rozwiązania Qmatic Solo wszystkie informacje systemowe przechowywane są w „MyQmatic” plug-in. W razie potrzeby wymiany urządzenia, wszystkie ustawienia mogą być szybko odtworzone.
• Klasyczny design, wykonanie z aluminium i szkła.

Qmatic Intro 8 Kiosk biletowy

Elastyczność w rozsądnym rozmiarze intro8
• Idealny jeśli nie potrzebujesz większego kiosku lub nie pasuje on do Twojego lokalu.
• 8-calowa pojemnościowa nakładka dotykowa z nowym designem i nowoczesną technologią.
• Niski pobór mocy.
• Dowolna liczba grup usług i języków, które mogą być wyświetlane na ekranie.
• Blokada ekranu.
• Samodzielny (Qmatic Solo) lub jako klient w większym systemie (Qmatic Orchestra).
• W zależności od potrzeb może być montowany na ladzie, ścianie lub podstawie stojącej.

Qmatic Intro 5 Kiosk biletowy

Prostota w rozsądnym rozmiarzeintro5
• Idealny jeśli nie potrzebujesz większego kiosku lub nie pasuje on do Twojego lokalu.
• Idealny do wyświetlenia niewielkiej liczby grup lub informacji.
• Niski pobór mocy.
• Podświetlone, dobrze widoczne przyciski.
• Łatwa edycja opisów przycisków/ grup usług.
• Blokada ekranu.
• Samodzielny (Qmatic Solo) lub jako klient w większym systemie (Qmatic Orchestra).
• W zależności od potrzeb może być montowany na ladzie, ścianie lub podstawie stojącej.