Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

Reklamy mobilne zyskują na znaczeniu w handlu detalicznym

Dynamiczny rozwój segmentu mobilnego zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce, nie podlega dyskusji. Popularność technologii mobilnych naturalnie przekłada się na rozwój mobilnej reklamy. Przy pomocy urządzeń mobilnych dzisiejsi konsumenci robią zakupy, sprawdzają opinie o produktach, usługach czy też porównują ceny. To wszystko sprawia, że reklama mobilna staje się must have sprzedawców detalicznych na całym świecie.

Możliwości marketingu mobilnego są bardzo atrakcyjne i stale rosną wraz z szybkim rozwojem nowych technologii. Niemal połowa populacji korzysta z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dzięki czemu reklama mobilna staje się wiodącym kanałem generującym przychody dla sprzedawców detalicznych.

Dzisiaj chcemy podzielić się z infografiką opracowaną przez Connext Digital, „The Domination of Mobile Ads: Statistics and Trends”, zawierającą zbiór najnowszych statystyk i faktów na temat reklam mobilnych.

Czy wiesz, że:

  • Do roku 2020 globalne wydatki na reklamę mobilną mogą osiągnąć 247,4 mld dolarów
  • Reklamy mobilne w mediach społecznościowych mogą generować współczynnik klikalności większy niż 1 procent w porównaniu ze współczynnikiem klikalności tradycyjnej reklamy displayowej wynoszącym 0,05 procent
  • 60% wszystkich działań w mediach społecznościowych jest realizowane za pośrednictwem urządzeń mobilnych

Niezależnie od tego, czy stosujesz reklamy mobilne od lat, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z tym kanałem komunikacji z klientami, liczę, że poniższa infografika dostarczy Ci przydatnych wskazówek.

Reklamy mobilne zyskują na znaczeniu w handlu detalicznym