Blog

14 października 2019

5 powodów, dla których warto zachęcić klientów do wyrażenia opinii w usługach publicznych

W sektorze publicznym opinie klientów są pożądane, ale jednocześnie budzą obawy. Dzieje się tak zwykle dlatego, że ludzie mają naturalną skłonność do pozostawiania opinii wynikających z negatywnych doświadczeń. Zdecydowana większość odwiedzających klientów...
17 września 2019

4 sposoby na zwiększenie konwersji w sklepie

Kiedy rozmawiamy o sprzedaży detalicznej, przyciągnięcie klientów do sklepu to dopiero połowa sukcesu. Prawdziwym wyzwaniem jest...
25 czerwca 2019

Cyfrowa transformacja usług publicznych: 10 najlepszych praktyk w celu uproszczenia procesów

Innowacje w technologii cyfrowej nieodłącznie towarzyszą poprawie wydajności procesów. Stefan af Bjur, odpowiedzialny w Qmatic za ...
11 czerwca 2019

Zarządzanie podróżą klienta a efektywność administracji publicznej

Podmioty sektora publicznego na całym świecie zatrudniają miliony ludzi, a budżety sięgają bilionów złotych. Jednostki te zazwyczaj oferują szeroki wachlarz usług,...
30 maja 2019

Kreowanie pozytywnych doświadczeń klientów w różnych kanałach sprzedaży

Wśród klientów nieustannie wzrasta popularność cyfrowych kanałów sprzedaży. Świadomość tego faktu i podążanie graczy na rynku detalicznym za zmieniającym się...
14 maja 2019

5 sposobów na zwiększenie sprzedaży detalicznej

Uzyskanie silnej i stabilnej pozycji w dzisiejszej tak mocno konkurencyjnej branży detalicznej jest ogromnym osiągnięciem, ale kilka sprawdzonych wskazówek,...
29 kwietnia 2019

Cyfrowy obywatel chce korzystać z usług administracji publicznej za pośrednictwem nowych kanałów

Podmioty sektora publicznego na całym świecie zatrudniają miliony ludzi, a budżety sięgają bilionów złotych. Jednostki te zazwyczaj oferują szeroki wachlarz usług,...
27 lutego 2019

Dlaczego zadowolenie klienta jest tak ważne?

W żadnym wypadku nie należy ignorować znaczenia satysfakcji klienta. Istnieją dziesiątki czynników, które przyczyniają się do sukcesu (lub niepowodzenia) firmy...
11 lutego 2019

4 proste kroki do zapewnienia klientom lepszych doświadczeń zakupowych

W sklepach stacjonarnych niesamowicie dużą wagę przykłada się do aspektu doświadczenia klienta. Istnieje kilka kluczowych aspektów o które należy...
28 grudnia 2018

Triki psychologiczne, które podnoszą skuteczność kampanii marketingowych

Skuteczne angażowanie klientów wymaga odwoływania się do właściwych psychologicznych uwarunkowań. Zastosowanie kilku najważniejszych praktyk w działaniach marketingowych...
13 grudnia 2018

Jak wykonać analizę czasu oczekiwania pacjenta

W przeciwieństwie do klienta,  pacjent nie zbyt często jest obiektem analizy, choć to się aktualnie nieco zmienia. Pacjenci będąc coraz bardziej świadomi możliwości jakie daje...
22 listopada 2018

Poprawa efektywności usług administracji publicznej

Jednostki sektora publicznego na całym świecie znajdują się pod presją poprawy świadczonych przez sobie usług przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków – to presja, kt...
16 października 2018

Analiza osobowości w procesie zarządzania podróżą klientów

Badanie Northwestern University dotyczące typów osobowości rzuca nowe światło na zrozumienie jak można wykorzystać osobowość do lepszego zrozumienia...
5 października 2018

5 skutecznych technik digital marketingu

W czasach silnej konkurencyjności handlu detalicznego niezwykle ważne jest wejście z potencjalnymi kupującymi w interakcję. Różnorodne narzędzia marketingu...
20 września 2018

Customer Experience vs User Experience

Czasami żargon potrafi wprowadzić nie lada zamieszanie terminologiczne. Przyjrzyjmy się relacji między doświadczeniem klienta (Customer Experience – CX) a doświadczeniem użytkownika (User Experience – UX).
7 września 2018

Wyzwania Click & Collect w kontekście jakości obsługi klienta

Połączenie e-commerce z tradycyjną sprzedażą staje się podstawą nowoczesnego komercyjnego środowiska. Jednak wciąż wiele marek zmaga się z usługą click & collect, czyli zakupów w internecie z osobistym odbiorem zamówienia w sklepie tradycyjnym.
29 sierpnia 2018

Rola sztucznej inteligencji w kreowaniu doświadczeń klienta

Dzisiejsi klienci funkcjonują w świecie omnichannel. Większość firm zachęca swoich klientów szablonowymi formami angażowania, które często są przestarzałe i nie odpowiadające nowoczesnemu otoczeniu retail.
14 sierpnia 2018

O czym należy pamiętać przy budowaniu długoterminowych relacji z klientami

Kontynuując podjęty temat znaczenia długofalowych relacji z klientami, o którym pisaliśmy w poprzednim wpisie, teraz skupimy się na tym, o czym należy pamiętać przy ich budowaniu.
24 lipca 2018

Dlaczego ważne są długofalowe relacje z klientami

Jednym z największych wyzwań stojących przed tradycyjnymi sklepami detalicznymi jest budowanie długoterminowych relacji z...
5 lipca 2018

Psychologia koloru, czyli o tym jak kolory wpływają na kupujących

Kolory, których używasz przy projektowaniu wnętrza sklepu, począwszy od kolorów logo po kolory kampanii reklamowych, mogą...