Blog

22 listopada 2018

Poprawa efektywności usług administracji publicznej

Jednostki sektora publicznego na całym świecie znajdują się pod presją poprawy świadczonych przez sobie usług przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków – to presja, kt...
16 października 2018

Analiza osobowości w procesie zarządzania podróżą klientów

Badanie Northwestern University dotyczące typów osobowości rzuca nowe światło na zrozumienie jak można wykorzystać osobowość do lepszego zrozumienia...
5 października 2018

5 skutecznych technik digital marketingu

W czasach silnej konkurencyjności handlu detalicznego niezwykle ważne jest wejście z potencjalnymi kupującymi w interakcję. Różnorodne narzędzia marketingu...
20 września 2018

Customer Experience vs User Experience

Czasami żargon potrafi wprowadzić nie lada zamieszanie terminologiczne. Przyjrzyjmy się relacji między doświadczeniem klienta (Customer Experience – CX) a doświadczeniem użytkownika (User Experience – UX).
7 września 2018

Wyzwania Click & Collect w kontekście jakości obsługi klienta

Połączenie e-commerce z tradycyjną sprzedażą staje się podstawą nowoczesnego komercyjnego środowiska. Jednak wciąż wiele marek zmaga się z usługą click & collect, czyli zakupów w internecie z osobistym odbiorem zamówienia w sklepie tradycyjnym.
29 sierpnia 2018

Rola sztucznej inteligencji w kreowaniu doświadczeń klienta

Dzisiejsi klienci funkcjonują w świecie omnichannel. Większość firm zachęca swoich klientów szablonowymi formami angażowania, które często są przestarzałe i nie odpowiadające nowoczesnemu otoczeniu retail.
14 sierpnia 2018

O czym należy pamiętać przy budowaniu długoterminowych relacji z klientami

Kontynuując podjęty temat znaczenia długofalowych relacji z klientami, o którym pisaliśmy w poprzednim wpisie, teraz skupimy się na tym, o czym należy pamiętać przy ich budowaniu.
24 lipca 2018

Dlaczego ważne są długofalowe relacje z klientami

Jednym z największych wyzwań stojących przed tradycyjnymi sklepami detalicznymi jest budowanie długoterminowych relacji z...
5 lipca 2018

Psychologia koloru, czyli o tym jak kolory wpływają na kupujących

Kolory, których używasz przy projektowaniu wnętrza sklepu, począwszy od kolorów logo po kolory kampanii reklamowych, mogą...
11 czerwca 2018

Reklamy mobilne zyskują na znaczeniu w handlu detalicznym

Dynamiczny rozwój segmentu mobilnego zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce, nie podlega dyskusji. Popularność technologii mobilnych...
22 maja 2018

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 maja 2018

Sklepy detaliczne i ich cyfrowe przebudzenie

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 kwietnia 2018

Wartościowe zakupy chętniej robimy w sklepie stacjonarnym

Rynek e-commerce od dłuższego czasu stale rośnie, spędzając sen z powiek właścicielom sklepów stacjonarnych. Jednak wciąż są…
6 kwietnia 2018

Jak poprawić wydajności personelu w handlu detalicznym – 7 wskazówek

Twój personel może być prawdziwym wyróżnikiem Twojego sklepu. Zadbanie o elementy związane z zatrudnieniem, szkoleniem i opieką może znacznie zwiększyć…
23 marca 2018

Jak angażować odbiorców w mediach społecznościowych?

Praktyki skutecznego pobudzania aktywności odbiorców w kanałach społecznościowych są łatwe w teorii, ale raczej trudne w praktyce. Jedno jest…
9 marca 2018

Modelowy system liczenia klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
28 lutego 2018

Dokładność słowem klucz w pomiarze ruchu klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 lutego 2018

E-commerce w Polsce 2016

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
2 lutego 2018

Jak radzić sobie ze zdenerwowanymi klientami

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 stycznia 2018

Jak zmniejszyć liczbę porzuceń koszyka

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…