Dzisiejsi klienci funkcjonują w świecie omnichannel. Większość firm zachęca swoich klientów szablonowymi formami angażowania, które często są przestarzałe i nie odpowiadające nowoczesnemu otoczeniu retail.
Kontynuując podjęty temat znaczenia długofalowych relacji z klientami, o którym pisaliśmy w poprzednim wpisie, teraz skupimy się na tym, o czym należy pamiętać przy ich budowaniu.
Twój personel może być prawdziwym wyróżnikiem Twojego sklepu. Zadbanie o elementy związane z zatrudnieniem, szkoleniem i opieką może znacznie zwiększyć…
Otwieranie sklepu może być zatrważającym procesem, ale istnieje kilka prostych sposobów, które mogą pomóc Ci w odniesieniu sukcesu. Bez wątpienia otwarcie sklepu stanowi trudne zadanie oraz wiąże się z mnóstwem rzeczy do zrobienia i rozważenia. Po drodze łatwo zapomnieć... Czytaj dalej
Konsumenci przywykli do spersonalizowanego świata. Niezależnie od tego, czy serwis głosowy Alexa od Amazon czyta dopasowane do odbiorcy wiadomości i lokalne informacje o pogodzie, czy też Facebook hierarchizuje wpisy korzystając z algorytmu znającego preferencje użytkownika, dopasowane do profilu odbiorcy interakcje... Czytaj dalej
Zgodnie z najnowszymi badaniami klienci coraz częściej szukają produktów online w trakcie zakupów w sklepie stacjonarnym. W odpowiedzi na trend trend sprzedawcy detaliczni muszą stworzyć kanał komunikacji z klientami, którzy rezygnują z zakupów w punkcie sprzedaży na rzecz sklepów internetowych.... Czytaj dalej