Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

Blog

5 sekretów pomyślnego otwarcia sklepu

Otwieranie sklepu może być zatrważającym procesem, ale istnieje kilka prostych sposobów, które mogą pomóc Ci w odniesieniu sukcesu.   Bez wątpienia otwarcie sklepu stanowi trudne zadanie oraz wiąże się z mnóstwem rzeczy do zrobienia i rozważenia. Po drodze łatwo zapomnieć... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Automatyzacja a indywidualne doświadczenie klienta

Konsumenci przywykli do spersonalizowanego świata. Niezależnie od tego, czy serwis głosowy Alexa od Amazon czyta dopasowane do odbiorcy wiadomości i lokalne informacje o pogodzie, czy też Facebook hierarchizuje wpisy korzystając z algorytmu znającego preferencje użytkownika, dopasowane do profilu odbiorcy interakcje... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Trzy żelazne zasady satysfakcji klienta

Co oznacza zadowolenie klienta? Co sprawia, że klient jest zadowolony? Jak osiągnąć satysfakcję klienta?   Elementy składające się na satysfakcję klienta mogą się różnić w zależności od biznesu i samego klienta, ale w centrum każdej interakcji są ludzie. Z perspektywy... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Skontaktuj się z nami. Chętnie przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.