Blog

5 stycznia 2018

Najważniejsze trendy e-commerce 2018

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
15 grudnia 2017

Oto dlaczego e-mail marketing powinien dostać drugą szansę – cz.2

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
11 grudnia 2017

Handel detaliczny nie umarł, ale bardzo szybko się zmienia

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 grudnia 2017

Oto dlaczego e-mail marketing powinien dostać drugą szansę – cz.1

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 listopada 2017

Black Friday 2017 – wskazówki dla detalistów i kupujących

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
10 listopada 2017

Optymalizacja podróży klienta – webinar

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
30 października 2017

Znaczenie szybkości witryn internetowych dla urządzeń mobilnych

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 października 2017

5 sekretów pomyślnego otwarcia sklepu

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
13 października 2017

Rozwijanie biznesu detalicznego poprzez social media

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
6 października 2017

Wprowadzenie do analiz in-store

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
28 września 2017

Go mobile or Go home

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
19 września 2017

Automatyzacja a indywidualne doświadczenie klienta

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 września 2017

Harmonizacja doświadczeń zakupowych klientów jest niezbędna

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
29 sierpnia 2017

Jak stworzyć miejsce pracy, które podnosi zadowolenie pracownika

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 sierpnia 2017

Zadowolenie pracowników przekłada się na zadowolenie klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
4 sierpnia 2017

Sklepy przyszłości stają się rzeczywistością

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 lipca 2017

Przyszłość handlu detalicznego zależy od decyzji podejmowanych na podstawie danych

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
14 lipca 2017

Trzy żelazne zasady satysfakcji klienta

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
3 lipca 2017

Pięć najczęściej popełnianych przez detalistów błędów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 czerwca 2017

Jak „inteligentne” miasta poprawiają życie swoich obywateli

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…