Blog

27 października 2016

iFlow – Partner HappyOrNot® – w gronie wystawców podczas Kongresu Kadry

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 października 2016

HappyOrNot: Powiadomienia w czasie rzeczywistym

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 października 2016

Happy Or Not: HR Expo

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 lipca 2016

Marketing mobilny dla detalistów [Infografika]

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
22 czerwca 2016

Badanie satysfakcji klientów: Wyniki ankiety

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
15 czerwca 2016

Shopping marketing [Infografika]

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
18 maja 2016

Pokolenie Z jest oszczędne i wymaga personalizacji

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
28 kwietnia 2016

Trzy kluczowe cechy dla osiągnięcia sukcesu we wdrożeniu aplikacji mobilnej

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 kwietnia 2016

Mobile Engagement: korzyści płynące z udanej strategii

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
30 marca 2016

Wpływ Twojej marki na klientów: Podsumowanie

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 marca 2016

Nowe zasady dotyczące wpływu Twojej marki na klientów, cz. 2

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
15 marca 2016

iFlow w gronie najdynamicznej rozwijających się firm

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
10 marca 2016

Jesteśmy Gazelą Biznesu!

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 marca 2016

Nowe zasady dotyczące wpływu Twojej marki na klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
25 lutego 2016

Lojalni klienci są wspaniali, ale „Adwokaci Marki” są jeszcze lepsi

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
16 lutego 2016

Jak trafić do klienta poprzez technologie mobilne

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
4 lutego 2016

Technologie mobilne w sektorze retail

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 stycznia 2016

Odwiedź sklep przyszłości! Nie potrzebujesz do tego wehikułu czasu.

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 stycznia 2016

Power of mobile

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
29 grudnia 2015

Orchestra Case Study: Sieć Elkjøp

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…