Ciekawostki

22 listopada 2018

Poprawa efektywności usług administracji publicznej

Jednostki sektora publicznego na całym świecie znajdują się pod presją poprawy świadczonych przez sobie usług przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków – to presja, kt...
16 października 2018

Analiza osobowości w procesie zarządzania podróżą klientów

Badanie Northwestern University dotyczące typów osobowości rzuca nowe światło na zrozumienie jak można wykorzystać osobowość do lepszego zrozumienia...
5 lipca 2018

Psychologia koloru, czyli o tym jak kolory wpływają na kupujących

Kolory, których używasz przy projektowaniu wnętrza sklepu, począwszy od kolorów logo po kolory kampanii reklamowych, mogą...
11 czerwca 2018

Reklamy mobilne zyskują na znaczeniu w handlu detalicznym

Dynamiczny rozwój segmentu mobilnego zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce, nie podlega dyskusji. Popularność technologii mobilnych...
22 maja 2018

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 maja 2018

Sklepy detaliczne i ich cyfrowe przebudzenie

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 kwietnia 2018

Wartościowe zakupy chętniej robimy w sklepie stacjonarnym

Rynek e-commerce od dłuższego czasu stale rośnie, spędzając sen z powiek właścicielom sklepów stacjonarnych. Jednak wciąż są…
6 kwietnia 2018

Jak poprawić wydajności personelu w handlu detalicznym – 7 wskazówek

Twój personel może być prawdziwym wyróżnikiem Twojego sklepu. Zadbanie o elementy związane z zatrudnieniem, szkoleniem i opieką może znacznie zwiększyć…
23 marca 2018

Jak angażować odbiorców w mediach społecznościowych?

Praktyki skutecznego pobudzania aktywności odbiorców w kanałach społecznościowych są łatwe w teorii, ale raczej trudne w praktyce. Jedno jest…
23 lutego 2018

E-commerce w Polsce 2016

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 listopada 2017

Black Friday 2017 – wskazówki dla detalistów i kupujących

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
30 października 2017

Znaczenie szybkości witryn internetowych dla urządzeń mobilnych

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 października 2017

5 sekretów pomyślnego otwarcia sklepu

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
6 października 2017

Wprowadzenie do analiz in-store

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 czerwca 2017

Jak „inteligentne” miasta poprawiają życie swoich obywateli

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
7 czerwca 2017

Głębokie uczenie się, sztuczna inteligencja i sklep (niedalekiej) przyszłości

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
11 kwietnia 2017

Dlaczego interakcja z klientem jest tak ważna?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
24 marca 2017

Strategie sektora detalicznego na 2017

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 marca 2017

iFlow laureatem Gazeli Biznesu 2016

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
31 stycznia 2017

[Infografika] Dobra obsługa klienta: Zrozumienie jest najważniejsze

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…