Ciekawostki

25 czerwca 2019

Cyfrowa transformacja usług publicznych: 10 najlepszych praktyk w celu uproszczenia procesów

Innowacje w technologii cyfrowej nieodłącznie towarzyszą poprawie wydajności procesów. Stefan af Bjur, odpowiedzialny w Qmatic za ...
11 czerwca 2019

Zarządzanie podróżą klienta a efektywność administracji publicznej

Podmioty sektora publicznego na całym świecie zatrudniają miliony ludzi, a budżety sięgają bilionów złotych. Jednostki te zazwyczaj oferują szeroki wachlarz usług,...
29 kwietnia 2019

Cyfrowy obywatel chce korzystać z usług administracji publicznej za pośrednictwem nowych kanałów

Podmioty sektora publicznego na całym świecie zatrudniają miliony ludzi, a budżety sięgają bilionów złotych. Jednostki te zazwyczaj oferują szeroki wachlarz usług,...
27 lutego 2019

Dlaczego zadowolenie klienta jest tak ważne?

W żadnym wypadku nie należy ignorować znaczenia satysfakcji klienta. Istnieją dziesiątki czynników, które przyczyniają się do sukcesu (lub niepowodzenia) firmy...
11 lutego 2019

4 proste kroki do zapewnienia klientom lepszych doświadczeń zakupowych

W sklepach stacjonarnych niesamowicie dużą wagę przykłada się do aspektu doświadczenia klienta. Istnieje kilka kluczowych aspektów o które należy...
28 grudnia 2018

Triki psychologiczne, które podnoszą skuteczność kampanii marketingowych

Skuteczne angażowanie klientów wymaga odwoływania się do właściwych psychologicznych uwarunkowań. Zastosowanie kilku najważniejszych praktyk w działaniach marketingowych...
13 grudnia 2018

Jak wykonać analizę czasu oczekiwania pacjenta

W przeciwieństwie do klienta,  pacjent nie zbyt często jest obiektem analizy, choć to się aktualnie nieco zmienia. Pacjenci będąc coraz bardziej świadomi możliwości jakie daje...
22 listopada 2018

Poprawa efektywności usług administracji publicznej

Jednostki sektora publicznego na całym świecie znajdują się pod presją poprawy świadczonych przez sobie usług przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków – to presja, kt...
16 października 2018

Analiza osobowości w procesie zarządzania podróżą klientów

Badanie Northwestern University dotyczące typów osobowości rzuca nowe światło na zrozumienie jak można wykorzystać osobowość do lepszego zrozumienia...
5 lipca 2018

Psychologia koloru, czyli o tym jak kolory wpływają na kupujących

Kolory, których używasz przy projektowaniu wnętrza sklepu, począwszy od kolorów logo po kolory kampanii reklamowych, mogą...
11 czerwca 2018

Reklamy mobilne zyskują na znaczeniu w handlu detalicznym

Dynamiczny rozwój segmentu mobilnego zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce, nie podlega dyskusji. Popularność technologii mobilnych...
22 maja 2018

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 maja 2018

Sklepy detaliczne i ich cyfrowe przebudzenie

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 kwietnia 2018

Wartościowe zakupy chętniej robimy w sklepie stacjonarnym

Rynek e-commerce od dłuższego czasu stale rośnie, spędzając sen z powiek właścicielom sklepów stacjonarnych. Jednak wciąż są…
6 kwietnia 2018

Jak poprawić wydajności personelu w handlu detalicznym – 7 wskazówek

Twój personel może być prawdziwym wyróżnikiem Twojego sklepu. Zadbanie o elementy związane z zatrudnieniem, szkoleniem i opieką może znacznie zwiększyć…
23 marca 2018

Jak angażować odbiorców w mediach społecznościowych?

Praktyki skutecznego pobudzania aktywności odbiorców w kanałach społecznościowych są łatwe w teorii, ale raczej trudne w praktyce. Jedno jest…
23 lutego 2018

E-commerce w Polsce 2016

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 listopada 2017

Black Friday 2017 – wskazówki dla detalistów i kupujących

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
30 października 2017

Znaczenie szybkości witryn internetowych dla urządzeń mobilnych

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 października 2017

5 sekretów pomyślnego otwarcia sklepu

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…