Customer Experience

27 lutego 2019

Dlaczego zadowolenie klienta jest tak ważne?

W żadnym wypadku nie należy ignorować znaczenia satysfakcji klienta. Istnieją dziesiątki czynników, które przyczyniają się do sukcesu (lub niepowodzenia) firmy...
11 lutego 2019

4 proste kroki do zapewnienia klientom lepszych doświadczeń zakupowych

W sklepach stacjonarnych niesamowicie dużą wagę przykłada się do aspektu doświadczenia klienta. Istnieje kilka kluczowych aspektów o które należy...
28 grudnia 2018

Triki psychologiczne, które podnoszą skuteczność kampanii marketingowych

Skuteczne angażowanie klientów wymaga odwoływania się do właściwych psychologicznych uwarunkowań. Zastosowanie kilku najważniejszych praktyk w działaniach marketingowych...
13 grudnia 2018

Jak wykonać analizę czasu oczekiwania pacjenta

W przeciwieństwie do klienta,  pacjent nie zbyt często jest obiektem analizy, choć to się aktualnie nieco zmienia. Pacjenci będąc coraz bardziej świadomi możliwości jakie daje...
22 listopada 2018

Poprawa efektywności usług administracji publicznej

Jednostki sektora publicznego na całym świecie znajdują się pod presją poprawy świadczonych przez sobie usług przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków – to presja, kt...
16 października 2018

Analiza osobowości w procesie zarządzania podróżą klientów

Badanie Northwestern University dotyczące typów osobowości rzuca nowe światło na zrozumienie jak można wykorzystać osobowość do lepszego zrozumienia...
5 października 2018

5 skutecznych technik digital marketingu

W czasach silnej konkurencyjności handlu detalicznego niezwykle ważne jest wejście z potencjalnymi kupującymi w interakcję. Różnorodne narzędzia marketingu...
20 września 2018

Customer Experience vs User Experience

Czasami żargon potrafi wprowadzić nie lada zamieszanie terminologiczne. Przyjrzyjmy się relacji między doświadczeniem klienta (Customer Experience – CX) a doświadczeniem użytkownika (User Experience – UX).
29 sierpnia 2018

Rola sztucznej inteligencji w kreowaniu doświadczeń klienta

Dzisiejsi klienci funkcjonują w świecie omnichannel. Większość firm zachęca swoich klientów szablonowymi formami angażowania, które często są przestarzałe i nie odpowiadające nowoczesnemu otoczeniu retail.
24 lipca 2018

Dlaczego ważne są długofalowe relacje z klientami

Jednym z największych wyzwań stojących przed tradycyjnymi sklepami detalicznymi jest budowanie długoterminowych relacji z...
5 lipca 2018

Psychologia koloru, czyli o tym jak kolory wpływają na kupujących

Kolory, których używasz przy projektowaniu wnętrza sklepu, począwszy od kolorów logo po kolory kampanii reklamowych, mogą...
22 maja 2018

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 maja 2018

Sklepy detaliczne i ich cyfrowe przebudzenie

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 kwietnia 2018

Wartościowe zakupy chętniej robimy w sklepie stacjonarnym

Rynek e-commerce od dłuższego czasu stale rośnie, spędzając sen z powiek właścicielom sklepów stacjonarnych. Jednak wciąż są…
23 marca 2018

Jak angażować odbiorców w mediach społecznościowych?

Praktyki skutecznego pobudzania aktywności odbiorców w kanałach społecznościowych są łatwe w teorii, ale raczej trudne w praktyce. Jedno jest…
2 lutego 2018

Jak radzić sobie ze zdenerwowanymi klientami

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 stycznia 2018

Trendy 2018: Customer Experience priorytetem dla firm

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
11 grudnia 2017

Handel detaliczny nie umarł, ale bardzo szybko się zmienia

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
19 września 2017

Automatyzacja a indywidualne doświadczenie klienta

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 września 2017

Harmonizacja doświadczeń zakupowych klientów jest niezbędna

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…