Retail-Analizy

27 kwietnia 2018

Wartościowe zakupy chętniej robimy w sklepie stacjonarnym

Rynek e-commerce od dłuższego czasu stale rośnie, spędzając sen z powiek właścicielom sklepów stacjonarnych. Jednak wciąż są…
9 marca 2018

Modelowy system liczenia klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
28 lutego 2018

Dokładność słowem klucz w pomiarze ruchu klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 lutego 2018

E-commerce w Polsce 2016

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 stycznia 2018

Jak zmniejszyć liczbę porzuceń koszyka

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 stycznia 2018

Trendy 2018: Customer Experience priorytetem dla firm

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 stycznia 2018

Najważniejsze trendy e-commerce 2018

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
15 grudnia 2017

Oto dlaczego e-mail marketing powinien dostać drugą szansę – cz.2

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
11 grudnia 2017

Handel detaliczny nie umarł, ale bardzo szybko się zmienia

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 grudnia 2017

Oto dlaczego e-mail marketing powinien dostać drugą szansę – cz.1

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
10 listopada 2017

Optymalizacja podróży klienta – webinar

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 października 2017

5 sekretów pomyślnego otwarcia sklepu

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
6 października 2017

Wprowadzenie do analiz in-store

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
3 lipca 2017

Pięć najczęściej popełnianych przez detalistów błędów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 czerwca 2017

Wyjdź dalej poza liczenie klientów z Traffic 2.0

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 maja 2017

Zmienny charakter zachowań zakupowych klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
19 maja 2017

Co każdy detalista powinien wiedzieć o Traffic 2.0?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
2 marca 2017

Dokąd zmierza Customer Journey?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 stycznia 2017

Satysfakcja klientów w okresie przedświątecznej gorączki, jest lepiej, ale…

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 stycznia 2017

[Infografika] Sprzedaż online

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…