Blog

28 września 2017

Go mobile or Go home

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
19 września 2017

Automatyzacja a indywidualne doświadczenie klienta

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 września 2017

Harmonizacja doświadczeń zakupowych klientów jest niezbędna

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
29 sierpnia 2017

Jak stworzyć miejsce pracy, które podnosi zadowolenie pracownika

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 sierpnia 2017

Zadowolenie pracowników przekłada się na zadowolenie klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
4 sierpnia 2017

Sklepy przyszłości stają się rzeczywistością

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 lipca 2017

Przyszłość handlu detalicznego zależy od decyzji podejmowanych na podstawie danych

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
14 lipca 2017

Trzy żelazne zasady satysfakcji klienta

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
3 lipca 2017

Pięć najczęściej popełnianych przez detalistów błędów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 czerwca 2017

Jak „inteligentne” miasta poprawiają życie swoich obywateli

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 czerwca 2017

Wyjdź dalej poza liczenie klientów z Traffic 2.0

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
7 czerwca 2017

Głębokie uczenie się, sztuczna inteligencja i sklep (niedalekiej) przyszłości

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 maja 2017

Zmienny charakter zachowań zakupowych klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
19 maja 2017

Co każdy detalista powinien wiedzieć o Traffic 2.0?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 maja 2017

Wyzwania sektora detalicznego: dobre praktyki sprzyjające sprzedaży

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 kwietnia 2017

Czynniki determinujące niezwykłą podróż klienta

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
11 kwietnia 2017

Dlaczego interakcja z klientem jest tak ważna?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
4 kwietnia 2017

W jaki sposób rzeczywistość rozszerzona może zmienić zakupy online?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
24 marca 2017

Strategie sektora detalicznego na 2017

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 marca 2017

iFlow laureatem Gazeli Biznesu 2016

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…