Blog

20 czerwca 2017

Wyjdź dalej poza liczenie klientów z Traffic 2.0

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
7 czerwca 2017

Głębokie uczenie się, sztuczna inteligencja i sklep (niedalekiej) przyszłości

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 maja 2017

Zmienny charakter zachowań zakupowych klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
19 maja 2017

Co każdy detalista powinien wiedzieć o Traffic 2.0?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 maja 2017

Wyzwania sektora detalicznego: dobre praktyki sprzyjające sprzedaży

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 kwietnia 2017

Czynniki determinujące niezwykłą podróż klienta

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
11 kwietnia 2017

Dlaczego interakcja z klientem jest tak ważna?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
4 kwietnia 2017

W jaki sposób rzeczywistość rozszerzona może zmienić zakupy online?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
24 marca 2017

Strategie sektora detalicznego na 2017

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 marca 2017

iFlow laureatem Gazeli Biznesu 2016

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
14 marca 2017

Jak sprawić by odwiedzający stali się kupującymi?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
2 marca 2017

Dokąd zmierza Customer Journey?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
31 stycznia 2017

[Infografika] Dobra obsługa klienta: Zrozumienie jest najważniejsze

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 stycznia 2017

Satysfakcja klientów w okresie przedświątecznej gorączki, jest lepiej, ale…

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 stycznia 2017

[Infografika] Sprzedaż online

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
9 stycznia 2017

[Infografika] Sprzedaż mobilna rysuje nowy autoportret

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
3 stycznia 2017

“Dzięki Bogu już piątek!” – fakt czy mit?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
16 grudnia 2016

Zwiększ świąteczną sprzedaż dzięki zadowolonym klientom

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
6 grudnia 2016

Okres przedświątecznych zakupów 2016

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
2 grudnia 2016

Jak poprawić zaangażowanie pracowników?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…