Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

Blog

Trzy żelazne zasady satysfakcji klienta

Co oznacza zadowolenie klienta? Co sprawia, że klient jest zadowolony? Jak osiągnąć satysfakcję klienta?   Elementy składające się na satysfakcję klienta mogą się różnić w zależności od biznesu i samego klienta, ale w centrum każdej interakcji są ludzie. Z perspektywy... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Pokolenie Z jest oszczędne i wymaga personalizacji

Detaliści skupili się głownie na Millenialsach, zapominając o nowej generacji kupujących nazwanych „Gen Z” (nastolatkach). Można ich określić młodszymi Millenialsami, jednakże są na swój sposób wyjątkowi. Wdrażając odpowiednie strategie można zachęcić ich do powrotu do sklepu:   Angażować się na... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Wpływ Twojej marki na klientów: Podsumowanie

Marketing wpływów jest największą niewykorzystaną okazją Twojej marki. Za pomocą uporządkowanego i dedykowanego przekazu łączącego Cię z Twoją społecznością będziesz mógł sprostać wielu wyzwaniom i zbudować solidną opinię przekazywaną ustnie przez tych klientów, których zaufanie zdobyłeś i tych którzy stali... Czytaj dalej

Czytaj więcej

IFlow w gronie najdynamicznej rozwijających się firm

„Fakt, że znaleźliśmy się w gronie Gazel Biznesu jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem. Potwierdza bowiem, że determinacja, uczciwość w biznesie i pracowitość naszego kompetentnego zespołu przynoszą rezultaty. Bardzo dziękuję całemu zespołowi iFLOW za zaangażowanie i solidną pracę.” – mówi... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Jesteśmy Gazelą Biznesu!

Z przyjemnością informujemy, że iFlow jest laureatem 16 edycji Gazeli Biznesu – tytułu przyznawanego najbardziej dynamicznym polskim firmom. Rankingi Gazele Biznesu prowadzone są każdego roku przez dzienniki biznesowe należące do szwedzkiej grupy Bonnier Press Group. Polski “Puls Biznesu” opublikował specjalne... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Power of mobile

Udział nowoczesnych technologii w zachowaniach konsumenckich Polaków na przełomie ostatnich lat. Niedawno pożegnaliśmy rok 2015 i przywitaliśmy nowy. Jak co roku w tym okresie wszyscy przystępują do analizy tego, co działo się w handlu oraz prognozowania tego, co będzie się... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Orchestra case study sieć elkjop

Karty podarunkowe Okres świątecznych zakupów rozpoczął się wraz z poszukiwaniem prezentów na Mikołajki. Popularne stały się karty podarunkowe, które możemy wręczyć bez obawy o niewłaściwy dobór prezentu. Poniższa infografika przedstawia najciekawsze informacje, dotyczące właśnie kart podarunkowych.

Czytaj więcej

Orchestra 6 – skok w podróż klienta

Czym jest Qmatic Orchestra? To scentralizowana platforma zarządzania podróżą klienta (Customer Journey Management) przeznaczona dla dużych przedsiębiorstw, posiadających wiele oddziałów, znajdujących się w różnych lokalizacjach. Umożliwia firmom w prosty sposób zarządzać oraz utrzymywać jakość obsługi na najwyższym poziomie w całym... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Zwiększenie sprzedaży w okresie świątecznym

Okres świąteczny jest najbardziej wyczekiwanym oraz najważniejszym okresem w ciągu roku dla detalistów. Warto przyswoić sobie trzy zasady, które pomogą w usprawnieniu sprzedaży i zwiększeniu dochodów.   https://vimeo.com/146601458

Czytaj więcej

Karty podarunkowe

To znacząco obniża skuteczność prowadzenia kampanii. Najczęściej na pobraniu aplikacji się nie kończy, należy jeszcze zarejestrować się jako nowy użytkownik. Takie rozwiązania zużywają pamięć urządzenia mobilnego i przede wszystkim cenny czas klienta. Kluczem było znalezienie sposobu, który nie wymagałby użycia... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Analizy demograficzne. Pokolenie „Millenials”

Co tak naprawdę mówią nam analizy demograficzne? Pokolenie młodych klientów (ang. Millennials – ludzie urodzeni między 1980 a 2000 rokiem życia) jest grupą, która około 2020 roku będzie stanowić znaczącą większość wszystkich konsumentów. Mając to na uwadze warto zastanowić się... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Funkcje retailnext traffic demografia i konwersja

Dlaczego klienci zachowują się jak nastolatki i co możemy z tym zrobić?   Wiele marek używa różnych kanałów aby zachęcić klientów do swoich produktów. W odpowiedzi, klienci stają się bardziej przyzwyczajeni i wyciszają ich przekaz. Jakie może być rozwiązanie tego... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Funkcje RetailNext: Analizy Wi-Fi

Platforma analityczna RetailNext to produkt, który ewoluuje tak szybko jak zmieniają się trendy w sprzedaży detalicznej. Wraz z pojawianiem się licznych nowości na rynku platforma zyskuje kolejne funkcje, które mają za zadanie rewolucjonizować świat handlu i sprawiać, że zwykłe zakupy... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Skontaktuj się z nami. Chętnie przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.