Blog

26 stycznia 2016

Odwiedź sklep przyszłości! Nie potrzebujesz do tego wehikułu czasu.

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 stycznia 2016

Power of mobile

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
29 grudnia 2015

Orchestra Case Study: Sieć Elkjøp

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
16 grudnia 2015

Orchestra 6 – skok w podróż klienta

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
15 grudnia 2015

Zwiększenie sprzedaży w okresie świątecznym

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
8 grudnia 2015

Karty podarunkowe

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 grudnia 2015

Analizy demograficzne. Pokolenie „środka”

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 grudnia 2015

Zaangażuj 100% klientów korzystających z urządzeń mobilnych bez użycia aplikacji!

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
16 listopada 2015

Podróż w świat zakupów z osobistym concierge

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
13 listopada 2015

Starsze pokolenia w świecie nowoczesnej sprzedaży

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
6 października 2015

Analizy demograficzne. Pokolenie „Millenials”

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 października 2015

Funkcje RetailNext – Traffic, demografia i konwersja

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
16 września 2015

Funkcje Retail Next: Mapy kinetyczne

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
9 września 2015

Funkcje RetailNext: Analizy Wi-Fi

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
24 sierpnia 2015

Sklep przyszłości

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 sierpnia 2015

Dlaczego konwersja nie jest jedyną „słuszną” miarą?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 maja 2015

Dlaczego kupującym zależy (lub nie) na twojej marce

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 kwietnia 2015

Dlaczego klienci zachowują się jak nastolatki i co możemy z tym zrobić?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
9 kwietnia 2015

RetailNext opatentował metodę identyfikacji osób z wykorzystaniem sieci bezprzewodowych

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
3 marca 2015

Top 5 Trendów Retail

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…