Blog

23 marca 2016

Nowe zasady dotyczące wpływu Twojej marki na klientów, cz. 2

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
15 marca 2016

iFlow w gronie najdynamicznej rozwijających się firm

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
10 marca 2016

Jesteśmy Gazelą Biznesu!

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 marca 2016

Nowe zasady dotyczące wpływu Twojej marki na klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
25 lutego 2016

Lojalni klienci są wspaniali, ale „Adwokaci Marki” są jeszcze lepsi

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
16 lutego 2016

Jak trafić do klienta poprzez technologie mobilne

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
4 lutego 2016

Technologie mobilne w sektorze retail

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 stycznia 2016

Odwiedź sklep przyszłości! Nie potrzebujesz do tego wehikułu czasu.

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 stycznia 2016

Power of mobile

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
29 grudnia 2015

Orchestra Case Study: Sieć Elkjøp

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
16 grudnia 2015

Orchestra 6 – skok w podróż klienta

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
15 grudnia 2015

Zwiększenie sprzedaży w okresie świątecznym

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
8 grudnia 2015

Karty podarunkowe

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 grudnia 2015

Analizy demograficzne. Pokolenie „środka”

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 grudnia 2015

Zaangażuj 100% klientów korzystających z urządzeń mobilnych bez użycia aplikacji!

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
16 listopada 2015

Podróż w świat zakupów z osobistym concierge

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
13 listopada 2015

Starsze pokolenia w świecie nowoczesnej sprzedaży

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
6 października 2015

Analizy demograficzne. Pokolenie „Millenials”

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 października 2015

Funkcje RetailNext – Traffic, demografia i konwersja

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
16 września 2015

Funkcje Retail Next: Mapy kinetyczne

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…