Triki psychologiczne, które podnoszą skuteczność kampanii marketingowych

Jak wykonać analizę czasu oczekiwania pacjenta
13 grudnia 2018

Skuteczne angażowanie klientów wymaga właściwego odwoływania się do psychologicznych uwarunkowań ludzkiej natury. Zastosowanie kilku trików w działaniach marketingowych może pomóc Twojej marce wyróżnić się na tle rynku.

Na rynku nasyconym po brzegi, trudno jest markom wyróżnić się i stworzyć klientom niezapomniane doświadczenia, których tak bardzo oni oczekują. Podczas gdy nie ma wątpliwości, że cyfrowy krajobraz będzie się wciąż rozszerzał w nadchodzących latach, psychologia człowieka się nie zmieni a uwarunkowania, które będą napędzać nasze interakcje z markami będą nadal obecne.

Zrozumienie, co motywuje kupujących oraz zaimplementowanie i stosowanie tych czynników psychologicznych we właściwy sposób, może być niezwykle pomocne w zwiększeniu konwersji i osiągnięciu lepszych wyników marketingowych. Stosowana i empiryczna wiedza na temat strategii psychologicznych daje realną wartość – naukowe uzasadnienie zachowań klientów, czyli dlaczego zachowują się w taki a nie inny sposób.

Poniższa infografika stworzona przez Connext Digital, porusza kluczowe obszary wpływu nauki z zakresu ludzkiej psychologii na marketing cyfrowy.