Blog

5 maja 2015

Dlaczego kupującym zależy (lub nie) na twojej marce

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 kwietnia 2015

Dlaczego klienci zachowują się jak nastolatki i co możemy z tym zrobić?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
9 kwietnia 2015

RetailNext opatentował metodę identyfikacji osób z wykorzystaniem sieci bezprzewodowych

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
3 marca 2015

Top 5 Trendów Retail

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
20 lutego 2015

Nowe pomiary w świecie nowoczesnego handlu

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
18 lutego 2015

Symulacja przewidująca

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 lutego 2015

Przeciętny konsument luksusowych produktów może Cię zaskoczyć

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
10 lutego 2015

Raport ze światowego Big Show

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
3 lutego 2015

Sprzedaż tradycyjna vs. sprzedaż internetowa

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
29 stycznia 2015

Marketing wielokanałowy

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 stycznia 2015

Święta, święta … a po świętach?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
15 stycznia 2015

Nowy wymiar Customer Experience

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
8 stycznia 2015

Przyszłość sprzedaży detalicznej

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
18 grudnia 2014

Święta w świecie sprzedaży

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
10 grudnia 2014

Raport z konferencji Money 20/20

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 grudnia 2014

Elementarz marketingu – piąte słowo klucz

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 listopada 2014

Mały biznes, wielkie oddziaływanie

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
21 listopada 2014

Zakupy młodego pokolenia

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 listopada 2014

Inwestycja nie musi oznaczać straty

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
14 listopada 2014

Przywrócenie popularności sprzedaży detalicznej zaczyna się od poprawek marketingowych

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…