Blog

21 listopada 2014

Zakupy młodego pokolenia

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 listopada 2014

Inwestycja nie musi oznaczać straty

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
14 listopada 2014

Przywrócenie popularności sprzedaży detalicznej zaczyna się od poprawek marketingowych

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
7 listopada 2014

Traffic 2.0 – Jaka jest twoja strategia?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
3 listopada 2014

Witryny Teatralne – Sklep detaliczny jako teatr

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
31 października 2014

Główne trendy w sprzedaży 2014 – 2015

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
31 października 2014

Lustro Gesaky

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
29 października 2014

Okres świąteczny w sprzedaży detalicznej

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 października 2014

Kontakt z klientem kluczem do udanej sprzedaży

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 października 2014

Wpływ kolorów na wybory klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 października 2014

Relacja z Shop.org 2014

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
13 października 2014

Sierpniowy wgląd – Wzrosty konwersji, przeciętnej wartości transakcji oraz ilości sprzedaży przypadającej na klienta.

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…